Gå til innhold

Dorthe!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fikk du det du ønsket deg! Masse mennesker i mot meg!

Greit, jeg gir meg!

''Så fikk du det du ønsket deg! Masse mennesker i mot meg!''

Du bør ikkje ilegge meg motiver som eg ikkje har, hvorfor skulle eg være opptatt av å få "masse mennesker" i mot deg?

Tvertimot så var mitt innlegg skrevet utifra to "motiver", pkt.1 For å gi deg ros/honnør for den innsatsen du gjør her for å hjelpe de som sliter tungt.

pkt.2 For å be deg "ta vare på deg sjøl" for att du ikkje skulle ofre ditt eget ve og vel for andre mennesker, eg har også engasjert meg sterkt (for noen år siden) i folk som har trengt hjelp og støtte (i vanskelige livssituasjoner), med det resultat att eg gikk "på en smell".

''Greit, jeg gir meg!''

Stå på så mye du orker du, som sagt du gjør en flott og viktig jobb.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290034-dorthe/page/2/#findComment-2328356
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Så fikk du det du ønsket deg! Masse mennesker i mot meg!''

Du bør ikkje ilegge meg motiver som eg ikkje har, hvorfor skulle eg være opptatt av å få "masse mennesker" i mot deg?

Tvertimot så var mitt innlegg skrevet utifra to "motiver", pkt.1 For å gi deg ros/honnør for den innsatsen du gjør her for å hjelpe de som sliter tungt.

pkt.2 For å be deg "ta vare på deg sjøl" for att du ikkje skulle ofre ditt eget ve og vel for andre mennesker, eg har også engasjert meg sterkt (for noen år siden) i folk som har trengt hjelp og støtte (i vanskelige livssituasjoner), med det resultat att eg gikk "på en smell".

''Greit, jeg gir meg!''

Stå på så mye du orker du, som sagt du gjør en flott og viktig jobb.

Mvh

Jeg følte ikke at det var det du sa i utgangspunktet, og jeg tar aldri på meg mer enn jeg kan bære....

Så takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290034-dorthe/page/2/#findComment-2328371
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...