Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sykt lei av at folk blir behandlet dårlig. Går det an å gjøre noe med denne personen?

Re: lillemus, prust eller noen andre???

Personlig synes jeg du virker veldig umoden i forhold til å få barn. Klart det går bra med nå, men hva med dagen du sitter der alene med ungen? De fleste ungdomsforhold går jo i vasken, og det var nettopp dette jeg prøvde å fortelle deg. Det er grei å ha slike ting i bakhodet før man setter i gang med å få barn i så ung alder.

Nei, dette har ingenting med sjalusi å gjøre. Jeg har selv fire barn med mannen min og lever et lykkelig liv. Jeg prøver bare å få deg til å se litt inn i deg selv. Ikke klag så mye over småting. Du har jo selv valgt å sette barn til verden i din unge alder.

Jeg sa også at det var flere av DOLerne jeg har kontakt med her inne som har kommet med samme kommentarer (ikke direkte til deg da) og irritert seg over denne klagingen og survingen. Men akk ja, det spiller forsåvidt ingen rolle mer. Jeg er ganske overbevist over hvordan dette kommer til å gå. Men hvem vet, kanskje du greier det.

– LEI!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290407-nb-webmaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...