Gjest tito Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Jeg har i snart 3 månder hatt svimmelhetsanfall/hodepine og kvalme. Svimmelhetsanfallene er slik at jeg får en gyngende følelse og ett tåkete syn.De kan vare i fra 1 min.til flere timer. Hodepinen sitter for det meste i pannen,bak ørene og i bakhodet.Den kan være dunkende eller at det er vondt på en bestemt plass.Den kan også være slik at jeg kjenner pulsen når jeg reiser meg opp, etter og ha sittet en stund. Har også noen ganger hatt en følelse av at det bobler i ørene. Kvalmen er verst fra jeg står opp og utover formidaggen,noen ganger så ille at jeg får brekninger. Alt dette kommer og går,og symtomene kan være uavhengige av hverandre.Noen dager er jeg nesten helt bra,mens andre dager er jeg helt utslått.Blir utrolig kropsklein. Jeg har vært til utredning hos en nevrolg på sykehuset,og tatt masse prøver bla.blodprøver,ct m/kontrast og ryggmargsprøve,uten at de finner noe galt.Jeg har også prøvd kopping/masasje og manuell terapi uten resultat. I hele høst og vinter har jeg vært plaget med spenningshodepine,murring og stivhet i nakke og skuldre.Har også hatt to kraftige forskjølelser. Hva er dette? Er det virus på balansenerven? eller kommer dette av langvarig hodepine og nakke smerter? Eller karnsje jeg bør oppsøke en øre/nese og hals lege? Håper på svar,da det er utrolig slitsomt å gå slik.For når jeg kjenner at jeg begynner å bli dårlig,tør jeg ikke dra på butikker og lignende,eller være alene med barna mine da jeg er redd ett anfall skal kommme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29041-svimmelhetsanfallhodepinekvalme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Jeg synes du også burde bli vurdert av en øre-nese-hals spesialist. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29041-svimmelhetsanfallhodepinekvalme/#findComment-116967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.