Gå til innhold

yrkesattføring

Anbefalte innlegg

Gjest anonympym
Skrevet

jeg lurer på om noen her inne har erfaringer med det?

jeg har fått behandling for angst og depresjon i flere år. går nå på to tabl zoloft om dagen. har en mastergrad, men en kjip og vanskelig butikkjobb som jeg vantris i. legen foreslo yrkesretta attføring.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan du få jobb innen det du er utdannet til? Eller noe beslektet, der du får brukt noe? Hva vil de du skal omskoleres til? Kanskje du bare trenger et kurs eller noe, så du kan kombinere dine kunnskaper på en god måte i forhold til din situasjon.

Gjest Maybeelin
Skrevet

Du burde høre på legen din og ta åpent i mot sjansen til å få yrkesrettet attføring! Det er en drøm av en gave!! Det høres ut som et jobbskifte og retning av noe helt annet vil være bra for deg, sikkert derfor legen har anbefalt det!

Hvis du får yrkesrettet attføring noe du helt sikkert får med de "plagene" du har, så grip sjansen og utdann deg i noe DU er interessert i. Dette er som en annen sjanse til å få lov til å bli noe du kanskje alltid har hatt lyst til å drive med.

Du bør starte med å be om studie-kataloger fra forskjellige skoler. Finn noe du kunne ttenkt deg å jobbe som. Man får støtte til kurs og skoler for kr.50.000,- i året og max 100.000,- for hele perioden med yrkesrettet attføring.

Grip sjansen og utdann deg til noe du vil og trives med det er vi alle tjent med!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...