Gå til innhold

-å finne seg en kjæreste


adelie

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lyst å finne meg en kjæreste, men jeg treffer ingen, og jeg har ikke lyst å finne noen på nett nå. Jeg vil 'se' dem, prate med dem, gradvis bli kjent og interessert. Det blir så forsert "enten/eller" hvis man treffer folk på nett og så RL. Alle data om seg selv på bordet liksom, istedenfor en gradvis oppdagelse av hverandre.

Det synes jeg akkurat nå for tida iallfall! Og når man er i 'middelalderen' treffer man ikke så mange folk. Tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff min kjære på nettet og vi har nå vært sammen i 2,5 år og jeg oppdager stadig nye ting ved ham jeg. :o) *Savne*

Ja, jeg vet det går an. Men jeg har vært litt uheldig, og orker ikke den måten å 'lete' på akkuat nå.

Men veldig hyggelig for deg, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Er selv i samme situasjon, men orker ikkke å være aktiv. Ikke går jeg på byen og ikke har jeg en jobb hvor jeg treffer noen, så da sitter jeg nå hjemme og håper at det er som i revenka, at frierne kommer på døra, tenk hvor lettvint:)

men om du ønsker å finne noen, så er nok det å begynne på et kurs, finne en ny hobby som også menn interesserer seg for en lur ting. Om du er litt ekstrem, så kan kanskje paragliding være noe:) Eller hva med turforening, treningstudio etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i samme situasjon, men orker ikkke å være aktiv. Ikke går jeg på byen og ikke har jeg en jobb hvor jeg treffer noen, så da sitter jeg nå hjemme og håper at det er som i revenka, at frierne kommer på døra, tenk hvor lettvint:)

men om du ønsker å finne noen, så er nok det å begynne på et kurs, finne en ny hobby som også menn interesserer seg for en lur ting. Om du er litt ekstrem, så kan kanskje paragliding være noe:) Eller hva med turforening, treningstudio etc

Synes det er få menn på slike '"ting'", damer er mye mer aktive. Gutta går kanksje mest på by'n og tar en pils.

Har vært med på mye, men på kurs f.eks. er det ofte bare 1-2 menn, og masse damer. Samme med andre "åpne" aktiviteter.

Dessverre er ikke bodybuilding og hanggliding, rafting etc. noe alternativ for meg.

Jeg venter at han dukker opp via noen bekjente - eller et jobboppdrag. *Sukk*. Kanskje jeg arrangerrer min egen speed-dating - møte mange fra nett på samme dag? Det så jeg på en film for lenge siden. Bedre enn å style seg opp for en håpløs date, flere ganger ... før det dukker opp noe i nærheten av noe som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en venners-venner fest/sammenkomst?

Tror vennene mine hadde latt meg treffe ev. kandidater. Akkurat som at jeg har en venn som kanskje passer for en venninne av meg, og vil la de to få møtes sånn litt tilfeldig liksom. Men ideen din er jo god, jeg ønsker aller mest at jeg skal treffe noen via noen venner eller bekjente!

*Prins, prins, kom til meg!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har moett mange interessante mennesker paa internett gjennom en felles interesse. Dermed kommer man i kontakt paa en naturlig maate og sjansene for aa treffe den rette maa jo oeke jo flere slike arenaer man deltar paa.

Kan dette vaere en mulighet?

Ellers vil jeg sterkt foreslaa, hvis du noen gang oensker aa proeve nettdating igjen, at du ikke gir mer av deg selv enn du oensker i begynnelsen og at du moeter de saa raskt som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har moett mange interessante mennesker paa internett gjennom en felles interesse. Dermed kommer man i kontakt paa en naturlig maate og sjansene for aa treffe den rette maa jo oeke jo flere slike arenaer man deltar paa.

Kan dette vaere en mulighet?

Ellers vil jeg sterkt foreslaa, hvis du noen gang oensker aa proeve nettdating igjen, at du ikke gir mer av deg selv enn du oensker i begynnelsen og at du moeter de saa raskt som overhodet mulig.

Hei, takkk for godt tips ang. nettdating, det skal jeg huske til ev. senere.

Og så er dette jo en kjempeidé: ''Jeg har moett mange interessante mennesker paa internett gjennom en felles interesse''

Jeg må spørre deg om eksempler på slike fora. På norske sider går det ofte svært lang til før du får svar i en debatt, unntaket er her. Kjenner du til noen, eller ev. noen internasjonale, der man kan diskutere sine interesser / aktiviteter / jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takkk for godt tips ang. nettdating, det skal jeg huske til ev. senere.

Og så er dette jo en kjempeidé: ''Jeg har moett mange interessante mennesker paa internett gjennom en felles interesse''

Jeg må spørre deg om eksempler på slike fora. På norske sider går det ofte svært lang til før du får svar i en debatt, unntaket er her. Kjenner du til noen, eller ev. noen internasjonale, der man kan diskutere sine interesser / aktiviteter / jobb?

Det spoers jo helt hva interessene dine er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spoers jo helt hva interessene dine er :)

I see. Du mener en spesiell side for en spesiell interesse. Ikke et forum med ulike sider for ulike interesser. Ja, jeg får lete da. Er på et forum for en av interessene mine, men det er nesten ikke action der :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...