hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Elsker boybandet Westlife, og blir mobbet! Elsker ABBA også, er det noe galt med meg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Da er vi to gale i såfall Kjempekoselig musikk det der da! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Da er vi to gale i såfall Kjempekoselig musikk det der da! Synes bare det er vidunderlig! Det skal ikke være lett å være fan av boyband...! Alle/de fleste har noe negativt å si... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 ABBA er i klasse med The Beatles, Rolling Stones og Creedence Clearwater Revival! Kanskje det beste popbandet i historien, det er nå mitt syn på saken. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg elsker ABBA også, og det er noe galt med meg....:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 ABBA er i klasse med The Beatles, Rolling Stones og Creedence Clearwater Revival! Kanskje det beste popbandet i historien, det er nå mitt syn på saken. Men ABBA fikk mye kritikk av samtidens musikkanmeldere! Det husker jeg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Jeg elsker ABBA også, og det er noe galt med meg....:-) Ikke sant;) I mine øyne er det dem som ikke liker ABBA som er unormale/umusikalske! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Men ABBA fikk mye kritikk av samtidens musikkanmeldere! Det husker jeg. Det fikk Elvis Presley også, for ikkje å snakke om Bob Dylan ! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Det fikk Elvis Presley også, for ikkje å snakke om Bob Dylan ! Elsker Bob Dylan òg! Kan spare meg for Elvis, selv om han hadde en himmelsk stemme, da liker jeg stemmen til Freddi Mercury! 0 Siter
bibben Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Nei virkelig ikke! ABBA rules! I min barndom var jeg på en ekte ABBA-konsert! En opplevelse for livet! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Nei virkelig ikke! ABBA rules! I min barndom var jeg på en ekte ABBA-konsert! En opplevelse for livet! Det tror jeg så gjerne! Har alle ABBA-platene, og digger dem! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Synes bare det er vidunderlig! Det skal ikke være lett å være fan av boyband...! Alle/de fleste har noe negativt å si... Jeg er vel mere utsatt når jeg helst hører på country musikk da ?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg er vel mere utsatt når jeg helst hører på country musikk da ?? Etter å ha lest denne tråden tør jeg ikke engang si hva vi hører på fra tid til annen... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg er vel mere utsatt når jeg helst hører på country musikk da ?? Eg elsker Opera, Jazz og Folkemusikk (først og fremst Hardingfele), så eg er nok utsatt eg også. Men musikkgleden kan ingen ta ifra meg uansett! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Etter å ha lest denne tråden tør jeg ikke engang si hva vi hører på fra tid til annen... Jo kom igjen da, eg lover å ikkje le! *lygekryss* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Jeg er vel mere utsatt når jeg helst hører på country musikk da ?? Det er du kanskje! Tror mange rangerer boyband og country likt.... Vær sterk! Stå imot andres mennesker fordommer... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jo kom igjen da, eg lover å ikkje le! *lygekryss* Det siste min kjære lastet ned fra nettet var vel samtlige Vikingarna fra da Christer inntok dansebandet... Joda, det hender vi gauler og synger litt når de toner ut fra høyttalerne på pc'n... Trekkspill er også noe han er glad i. ) Selv har jeg vel alt av Bee Gees i en eller annen form, men akkurat det er ingen hemmelighet her inne da. ;o) Ellers er jeg veldig glad i norske viser som Lillebjørn, Trygve Hoff, Henning Kvitnes osv. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Etter å ha lest denne tråden tør jeg ikke engang si hva vi hører på fra tid til annen... Vassendgutane ;O) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Vassendgutane ;O) Vassendgutane ruler! Ingen over - ingen ved siden!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Eg elsker Opera, Jazz og Folkemusikk (først og fremst Hardingfele), så eg er nok utsatt eg også. Men musikkgleden kan ingen ta ifra meg uansett! Hovedsaken er at vi nyter musikk Tenk et liv uten da..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.