Gå til innhold

Jeg har ett ønske for 2008

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg blanke helger helt uten planer. Resten av 2007 er fullbooket og slik har det vært i hele høst.

Er det håp tror dere for at mannen min kan bli litt mere satt med årene? Det blir nesten for mye av det gode.

Han spør alltid om hva vi skal gjøre i helgen. Hvis helgen nærmer seg og den ser blank ut, får han panikk.

- Kan vi ikke bare gjøre IKKE NO for en gang skyld?? Ta det på sparket?

Neida, det er helt uhørt. -Phu! Nå lader jeg opp til streik.Det får gå som det går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290663-jeg-har-ett-%C3%B8nske-for-2008/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som mannen min og jeg høres ut som mannen din!!! Kanskje vi skal bytte? He he... ;-)

Ja, det er greit det for en periode:) Helt til jeg blir lei av å sitte hjemme å lese bøker. Det er det jeg drømmer om akkurat nå. Bare sitte i sofaen, drikke te og lese alle bøkene som ligger her og venter på meg:)

Gjest Shira :o)

Kan ikke du gjøre ikke noe, så får han gjøre noe?

I perioder er sambo opptatt med noe hver helg, og jeg har innsett at jeg ikke har behov for å delta hver helg. Så han får styre med sitt, jeg gjør ikke annet enn å lese, slappe av og dole litt :o)

Du har min fulle sympati. Dette høres slitsomt ut. Er han veldig rastløs og stresset, denne mannen?

Det finnes jo ikke noe koseligere enn late helger uten planer. Vi koser oss med lange frokoster, med eller uten sport på TV, kryssord og bøker. Lager mat sammen, bader sammen i boblebadet med levende lys på kanten og ellers mørkt, pusler litt hver for oss og ligger mye på hver vår sofa.

Vi liker også veldig godt å sitte tett inntil hverandre i sofaen og løse kryssord sammen.

Persille1365381127

Du har min fulle sympati. Dette høres slitsomt ut. Er han veldig rastløs og stresset, denne mannen?

Det finnes jo ikke noe koseligere enn late helger uten planer. Vi koser oss med lange frokoster, med eller uten sport på TV, kryssord og bøker. Lager mat sammen, bader sammen i boblebadet med levende lys på kanten og ellers mørkt, pusler litt hver for oss og ligger mye på hver vår sofa.

Vi liker også veldig godt å sitte tett inntil hverandre i sofaen og løse kryssord sammen.

Min oppskrift på en perfekt helg :)

Annonse

''Det finnes jo ikke noe koseligere enn late helger uten planer. Vi koser oss med lange frokoster, med eller uten sport på TV, kryssord og bøker. Lager mat sammen, bader sammen i boblebadet med levende lys på kanten og ellers mørkt, pusler litt hver for oss og ligger mye på hver vår sofa.''

Det der hørtes forferdelig kjedelig ut! :)

Babettes Gjestebud?

''Det finnes jo ikke noe koseligere enn late helger uten planer. Vi koser oss med lange frokoster, med eller uten sport på TV, kryssord og bøker. Lager mat sammen, bader sammen i boblebadet med levende lys på kanten og ellers mørkt, pusler litt hver for oss og ligger mye på hver vår sofa.''

Det der hørtes forferdelig kjedelig ut! :)

Babettes Gjestebud?

Synes det hørtes aldeles deilig ut jeg! :o)

En søndag tidligere i høst satt min elskede ved kjøkkenbordet og leste monteringsanvisningen til varmepumpa vi skulle montere mens jeg puslet rundt med oppvaskmaskin, vaskemaskin, tok ned rene klær og hengte opp våte, flidde om litt på kjøkkenet og bare var husmor. Det var helt stille og aldeles vidunderlig rolig og deilig. :o)

Synes det hørtes aldeles deilig ut jeg! :o)

En søndag tidligere i høst satt min elskede ved kjøkkenbordet og leste monteringsanvisningen til varmepumpa vi skulle montere mens jeg puslet rundt med oppvaskmaskin, vaskemaskin, tok ned rene klær og hengte opp våte, flidde om litt på kjøkkenet og bare var husmor. Det var helt stille og aldeles vidunderlig rolig og deilig. :o)

''Synes det hørtes aldeles deilig ut jeg! :o)''

Det gjorde eg og, så denna gangen var det ironisk ment, og med et aldri så lite snev av misunnelse!

Hørtes ut som den perfekte helg for meg og.

Huff, jeg var sliten og ikke helt edru da jeg skrev dette innlegget i natt:)

Hadde vært på fest og måtte bare klage litt mens jeg ventet på at gubben skulle bli ferdig i dusjen.

Denne høsten har vært ganske ekstrem altså. Det har vært mange invitasjoner som vi ikke kunne si nei til. Alt fra 50-års dager til jublileum og andre ting.

Vennene våre har store barn og startet sin andre ungdom, mens vi har attpåklatten.

Storesøster har vært alt for mye barnevakt i høst og jeg har dårlig samvittighet.

Men jeg overdrev litt i natt ser jeg. Vi har jo stort sett hatt blanke søndager og tatt dem på sparket.

Og da jeg skrev innlegget visste jeg at vi skulle bort i dag også. Trodde dagen i dag skulle være blank, men så tikket det inn en teksmeldig som lød slik.

"Vil dere spise middag med oss i morgen. Håper på et postivt svar"

De hadde fått negativt svar de to forrige helgene, fordi vi hadde andre planer og nå måtte vi si ja.

Og selvfølgelig ble det veldig koselig når vi først kom dit:)

Mannen min er rastløs, så høsten har nok vært alldeles perfekt for han, men jeg ønsker mer ro fremover for egen og ungenes skyld. Tror det blir bedre i januar. Da begynner vi å reise på hytta. Da blir det ski, lesing av bøker, lange late frokoster og boblebad på oss også:) Balsam for kropp og sjel. Ingen steder jeg slapper av sånn som der.

Men først skal vi gjennom julebord, juleselskap hos venner, vår årlige lutefiskfest.

Neste helg er det bare mannen min som skal på noe. Den helgen er ihvertfall blank for meg. Hurra!! :o)

Annonse

Huff, jeg var sliten og ikke helt edru da jeg skrev dette innlegget i natt:)

Hadde vært på fest og måtte bare klage litt mens jeg ventet på at gubben skulle bli ferdig i dusjen.

Denne høsten har vært ganske ekstrem altså. Det har vært mange invitasjoner som vi ikke kunne si nei til. Alt fra 50-års dager til jublileum og andre ting.

Vennene våre har store barn og startet sin andre ungdom, mens vi har attpåklatten.

Storesøster har vært alt for mye barnevakt i høst og jeg har dårlig samvittighet.

Men jeg overdrev litt i natt ser jeg. Vi har jo stort sett hatt blanke søndager og tatt dem på sparket.

Og da jeg skrev innlegget visste jeg at vi skulle bort i dag også. Trodde dagen i dag skulle være blank, men så tikket det inn en teksmeldig som lød slik.

"Vil dere spise middag med oss i morgen. Håper på et postivt svar"

De hadde fått negativt svar de to forrige helgene, fordi vi hadde andre planer og nå måtte vi si ja.

Og selvfølgelig ble det veldig koselig når vi først kom dit:)

Mannen min er rastløs, så høsten har nok vært alldeles perfekt for han, men jeg ønsker mer ro fremover for egen og ungenes skyld. Tror det blir bedre i januar. Da begynner vi å reise på hytta. Da blir det ski, lesing av bøker, lange late frokoster og boblebad på oss også:) Balsam for kropp og sjel. Ingen steder jeg slapper av sånn som der.

Men først skal vi gjennom julebord, juleselskap hos venner, vår årlige lutefiskfest.

Neste helg er det bare mannen min som skal på noe. Den helgen er ihvertfall blank for meg. Hurra!! :o)

Men kryssord da gitt. Den var drøy;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...