Gå til innhold

Trening 3.inlegg.

Gjest Modern digger trening :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker igjen for fine svar. Jeg har nå prøvd hardkjøret litt og trives veldig godt med det.

Kickboxaerobic var gøy, 25 min. styrke var gøy, pilates og spinning var gøy.

Jeg vil således fortsette slik jeg holder på nå.

Men så var det treningstøy da. Jeg ønsker meg en bukse, en slik som hu Kari på tv bruker? En som duger til aerobic, kickboxing, styrketrening og pilates. Sort med sterke farger på. Så vil jeg ha en topp, den vil jeg at skal ha sånn boxerstropper. Alstå gå inn over skuldrene/mot ryggen og ikke ha stropper som går rett over. Den vil jeg gjerne ha lik i fargene som buksen.

Så bør jeg vel ha en trekvart lang sykkelbukse, for det blir mye spinning. Sort meg mye farge den også. Topp til her også.

Toppene bør vel ha sånn støttebh inni, evnt. må jeg jo ha en bh. som "passer" inni toppene.

Jeg var på G-sport i gårog på XXL. I dag har jeg søkt på internett og vært innom en god del nettshapper.

Men jeg finner ikke det jeg er ute etter.

Er det noen som kan guide meg her, butikker primært på Østlandet eller som har mulighet for bestilling og salg på internett.

Takker igjen.

Skrevet

Har du sjekka på H&M. De har ofte bra treningstøy til en rimelig penge!

Skrevet

Har du sjekka på H&M. De har ofte bra treningstøy til en rimelig penge!

Jeg har sjekket H&M på nett, der var det ikke noe jeg falt for.

Får ta en skikkelig tittetur til helga kanskje, tråle litt forskjellige butikker......

Takk.

Gjest Modern digger trening
Skrevet

Hva trener du?

Alt jeg nevnte i første innlegg :)

Jeg driver spinning et par ganger i uka, pilates en til to ganger i uka, kickboxaerobic, styrke i apparater, kanskje noe tredemølle etc.

Så jeg skulle hatt et godt sett som passer til det meste av dette samt en sykkelbukse og topp til spinninga.

:)

Skrevet

Alt jeg nevnte i første innlegg :)

Jeg driver spinning et par ganger i uka, pilates en til to ganger i uka, kickboxaerobic, styrke i apparater, kanskje noe tredemølle etc.

Så jeg skulle hatt et godt sett som passer til det meste av dette samt en sykkelbukse og topp til spinninga.

:)

Hvordan sykkelbukse skal du kjøpe? Jeg har en par jeg skal selge..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...