Gå til innhold

Bush, Bush, Bush

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange gullkorn der, selv om jeg ikke synes alle var like morsomme/dumme.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Han kommer knappest opp på noe topp 10 liste over USA's smarteste persidenter.''

Noen høyskolefolk hadde gjort en "vitenskapelig analyse" av de amerikanske presidentene ut fra utsagn, og der kom nåværende på nest siste plass, den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush.

Skrevet

Mange gullkorn der, selv om jeg ikke synes alle var like morsomme/dumme.

Nei, det skal godt gjøres, men når vi tar i betraktning at vi snakker om kanskje verdens mektigste mann, så må du vel være enig at det er en smule oppsiksvekkende å si så mye dumt.

Personlig likte eg godt nr.22 og 24. *lol*

''24. "I know what I believe. I will continue to articulate what I believe and what I believe -- I believe what I believe is right." --Rome, Italy, July 22, 2001''

''22. "People say, how can I help on this war against terror? How can I fight evil? You can do so by mentoring a child; by going into a shut-in's house and say I love you." --Washington, D.C., Sept. 19, 2002''

Skrevet

''Han kommer knappest opp på noe topp 10 liste over USA's smarteste persidenter.''

Noen høyskolefolk hadde gjort en "vitenskapelig analyse" av de amerikanske presidentene ut fra utsagn, og der kom nåværende på nest siste plass, den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush.

'' den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush.''

LOL!

Skrevet

Nei, det skal godt gjøres, men når vi tar i betraktning at vi snakker om kanskje verdens mektigste mann, så må du vel være enig at det er en smule oppsiksvekkende å si så mye dumt.

Personlig likte eg godt nr.22 og 24. *lol*

''24. "I know what I believe. I will continue to articulate what I believe and what I believe -- I believe what I believe is right." --Rome, Italy, July 22, 2001''

''22. "People say, how can I help on this war against terror? How can I fight evil? You can do so by mentoring a child; by going into a shut-in's house and say I love you." --Washington, D.C., Sept. 19, 2002''

Jeg er absolutt ikke uenig i at har sier altfor mange dumme ting til å være USAs president, men jeg synes ikke alle uttalelsene på den lista kan karakteriseres som dumme.

Gjest ChiengMai
Skrevet

'' den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush.''

LOL!

It runs in the familly... :-D

Skrevet

Kall meg gjerne skrudd, men det er en ting han sier som jeg faktisk liker:

"I believe in Jesus as my personal savior".

Her har en mann holdt en hel verden for narr - gått til krig - også snakker han om sin egen personlige tro. At liksom alt kan tilgis. Det må være flott å høre for de fleste vil jeg tro?

Synes det er vakkert jeg :-)

Skrevet

It runs in the familly... :-D

Jeg har hørt påstått at barna ofte blir klokere enn foreldrene sine, og dette er vel nok et bevis på det! ;-)

Skrevet

Kall meg gjerne skrudd, men det er en ting han sier som jeg faktisk liker:

"I believe in Jesus as my personal savior".

Her har en mann holdt en hel verden for narr - gått til krig - også snakker han om sin egen personlige tro. At liksom alt kan tilgis. Det må være flott å høre for de fleste vil jeg tro?

Synes det er vakkert jeg :-)

Vel, noe bombe er det ikke da jesus og kristendommen ofte er et viktig fundament i en konservativ regjering i et kristent land. Forresten har ikke religion noe med et statsstyre å gjøre.

Skrevet

Jeg har hørt påstått at barna ofte blir klokere enn foreldrene sine, og dette er vel nok et bevis på det! ;-)

Du får det sagt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...