Piraye Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Det er helt utrolig hva som kommer ramlende ut av munnen på denne mannnen. Han kommer knappest opp på noe topp 10 liste over USA's smarteste persidenter. http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/11/517873.html 0 Siter
Sofline Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Mange gullkorn der, selv om jeg ikke synes alle var like morsomme/dumme. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 ''Han kommer knappest opp på noe topp 10 liste over USA's smarteste persidenter.'' Noen høyskolefolk hadde gjort en "vitenskapelig analyse" av de amerikanske presidentene ut fra utsagn, og der kom nåværende på nest siste plass, den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Mange gullkorn der, selv om jeg ikke synes alle var like morsomme/dumme. Nei, det skal godt gjøres, men når vi tar i betraktning at vi snakker om kanskje verdens mektigste mann, så må du vel være enig at det er en smule oppsiksvekkende å si så mye dumt. Personlig likte eg godt nr.22 og 24. *lol* ''24. "I know what I believe. I will continue to articulate what I believe and what I believe -- I believe what I believe is right." --Rome, Italy, July 22, 2001'' ''22. "People say, how can I help on this war against terror? How can I fight evil? You can do so by mentoring a child; by going into a shut-in's house and say I love you." --Washington, D.C., Sept. 19, 2002'' 0 Siter
morsan Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 ''Han kommer knappest opp på noe topp 10 liste over USA's smarteste persidenter.'' Noen høyskolefolk hadde gjort en "vitenskapelig analyse" av de amerikanske presidentene ut fra utsagn, og der kom nåværende på nest siste plass, den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush. '' den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush.'' LOL! 0 Siter
Sofline Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Nei, det skal godt gjøres, men når vi tar i betraktning at vi snakker om kanskje verdens mektigste mann, så må du vel være enig at det er en smule oppsiksvekkende å si så mye dumt. Personlig likte eg godt nr.22 og 24. *lol* ''24. "I know what I believe. I will continue to articulate what I believe and what I believe -- I believe what I believe is right." --Rome, Italy, July 22, 2001'' ''22. "People say, how can I help on this war against terror? How can I fight evil? You can do so by mentoring a child; by going into a shut-in's house and say I love you." --Washington, D.C., Sept. 19, 2002'' Jeg er absolutt ikke uenig i at har sier altfor mange dumme ting til å være USAs president, men jeg synes ikke alle uttalelsene på den lista kan karakteriseres som dumme. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 '' den eneste som kom dårligere ut var pappa Bush.'' LOL! It runs in the familly... :-D 0 Siter
Balder Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Kall meg gjerne skrudd, men det er en ting han sier som jeg faktisk liker: "I believe in Jesus as my personal savior". Her har en mann holdt en hel verden for narr - gått til krig - også snakker han om sin egen personlige tro. At liksom alt kan tilgis. Det må være flott å høre for de fleste vil jeg tro? Synes det er vakkert jeg :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 It runs in the familly... :-D Jeg har hørt påstått at barna ofte blir klokere enn foreldrene sine, og dette er vel nok et bevis på det! ;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Kall meg gjerne skrudd, men det er en ting han sier som jeg faktisk liker: "I believe in Jesus as my personal savior". Her har en mann holdt en hel verden for narr - gått til krig - også snakker han om sin egen personlige tro. At liksom alt kan tilgis. Det må være flott å høre for de fleste vil jeg tro? Synes det er vakkert jeg :-) Vel, noe bombe er det ikke da jesus og kristendommen ofte er et viktig fundament i en konservativ regjering i et kristent land. Forresten har ikke religion noe med et statsstyre å gjøre. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg har hørt påstått at barna ofte blir klokere enn foreldrene sine, og dette er vel nok et bevis på det! ;-) Du får det sagt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.