Gå til innhold

cupfinalen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i lillestrøm idag og sjekket livet eller? Nå sitter jeg å hører på at de skyter opp masse raketter.

Kan tenke meg det er bra stemning der :)

Skrevet

Hørte rakettene jeg også, det er nok nok av liv! Var vel samlet rundt 5000 mennesker på Torvet, så der blir det nok livlig utover natten. Regner med det ikke blir snakk om noe annet de nærmeste dagene..

Skrevet

Hørte rakettene jeg også, det er nok nok av liv! Var vel samlet rundt 5000 mennesker på Torvet, så der blir det nok livlig utover natten. Regner med det ikke blir snakk om noe annet de nærmeste dagene..

hehe ja.. Typen min er lsk fan så han har vært der hele helga. Var visst veldig bra stemning :) så da får vi se når han kommer hjem i natt :P Sikkert kjempe moro :)

Skrevet

har det vært cupfinale i dag?

i fotball, eller?

Jepp. Lillestrøm vant som du sikkert skjønner.

Skrevet

Jepp. Lillestrøm vant som du sikkert skjønner.

Holder dem på helt til i November altså?

Trodde det var slutt på fotballen nå, jeg.

-men så følger jeg igrunnen bare med på fotballaget til guttungen min på 8 år, og de ga seg rett etter høstferien...

Skrevet

Holder dem på helt til i November altså?

Trodde det var slutt på fotballen nå, jeg.

-men så følger jeg igrunnen bare med på fotballaget til guttungen min på 8 år, og de ga seg rett etter høstferien...

Tippeligaen var ferdig forrige helg. Cupfinalen pleier så vidt jeg vet være litt senere.

Skrevet

Det var Tretten Idrettslag som vant cupfinalen.

tretten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...