meg__123! Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Noen som har vært i lillestrøm idag og sjekket livet eller? Nå sitter jeg å hører på at de skyter opp masse raketter. Kan tenke meg det er bra stemning der 0 Siter
Hestehoven Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hørte rakettene jeg også, det er nok nok av liv! Var vel samlet rundt 5000 mennesker på Torvet, så der blir det nok livlig utover natten. Regner med det ikke blir snakk om noe annet de nærmeste dagene.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Hørte rakettene jeg også, det er nok nok av liv! Var vel samlet rundt 5000 mennesker på Torvet, så der blir det nok livlig utover natten. Regner med det ikke blir snakk om noe annet de nærmeste dagene.. hehe ja.. Typen min er lsk fan så han har vært der hele helga. Var visst veldig bra stemning så da får vi se når han kommer hjem i natt Sikkert kjempe moro 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 har det vært cupfinale i dag? i fotball, eller? 0 Siter
Sofline Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 har det vært cupfinale i dag? i fotball, eller? Jepp. Lillestrøm vant som du sikkert skjønner. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jepp. Lillestrøm vant som du sikkert skjønner. Holder dem på helt til i November altså? Trodde det var slutt på fotballen nå, jeg. -men så følger jeg igrunnen bare med på fotballaget til guttungen min på 8 år, og de ga seg rett etter høstferien... 0 Siter
Sofline Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Holder dem på helt til i November altså? Trodde det var slutt på fotballen nå, jeg. -men så følger jeg igrunnen bare med på fotballaget til guttungen min på 8 år, og de ga seg rett etter høstferien... Tippeligaen var ferdig forrige helg. Cupfinalen pleier så vidt jeg vet være litt senere. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det var Tretten Idrettslag som vant cupfinalen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Det var Tretten Idrettslag som vant cupfinalen. tretten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.