Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nei, skjønner deg der. Bare jeg som har en merkelig form for humor innimellom og ikke greier å ta noe seriøst. Sikkert kommet i puberteten igjen :-) Ser ikke det morsomme i noe av dette jeg. Det må da være lov å dele erfaringer, og dette er altså min. Hva slags filmer liker du? I går så jeg på Bad Santa. Den er forferdelig morsom, har du sett den? 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Antakelig er det vel nettopp klokere du er ;-) 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag... Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Alle som har barn. Dvs. den kommer til én av foreldrene inntil barnet fyller 18 år, dersom barnet er bosatt i Norge. Barnetrygden er ikke behovsprøvd eller noe sånt. http://www.nav.no/page?id=264 må jeg søke eller kommer det av seg selv? 0 Siter
laban Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 må jeg søke eller kommer det av seg selv? Hvis du leser linken jeg ga deg, står det under "Hvordan søker du" litt ned på siden. Hvis det har gått mer enn etpar måneder siden barnet ble født og du ikke har hørt / mottatt noe, ringer du NAV-kontoret du hører til. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det spiller ingen rolle hva du er enig i så lenge det er sånn det er. Hehe. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Takk skal du ha bippp, du virker som en søt og snill figur :-) Nei, jeg prøver ikke å være morsom. Hva er det som er så morsomt med barnetrygd? Det har jeg aldri skjønt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.