Gå til innhold

Noen med peiling på data 2 (Minnepinne)??

Anbefalte innlegg

Gjest memory stick
Skrevet

Ettersom jeg anskaffet en ny data (HP Pavillon Entertainment), har det ikke gått an å bruke min USB minnepinne. Når jeg setter den inn, kommer en beskjed opp om at dataen ikke har det programmet (?) som trengs for å lese informasjonen..

Noen som vet råd?

Skrevet

Tror du må prøve med en USB minnebrikke. Kanskje du kan overføre filene til denne?

Gjest memorystick
Skrevet

Tror du må prøve med en USB minnebrikke. Kanskje du kan overføre filene til denne?

Men skal ikke minnepinner fungere på alle datamaskiner da? I hvertfall alle jeg har vært bort i før... Hvor skaffer jeg slike minnebrikker da, og hvor putter jeg den?

Skrevet

Men skal ikke minnepinner fungere på alle datamaskiner da? I hvertfall alle jeg har vært bort i før... Hvor skaffer jeg slike minnebrikker da, og hvor putter jeg den?

De fleste velger å putte minnebrikkene inn i USB porten. Hvor har du forsøkt å putte den?

Gjest memory stick
Skrevet

De fleste velger å putte minnebrikkene inn i USB porten. Hvor har du forsøkt å putte den?

Nei det kan du spørre om..

Men takk for tipset

Skrevet

Nei det kan du spørre om..

Men takk for tipset

Værsågod. Bare ikke putt den i kroppen.

Skrevet

Min gamle pc krevde en driver for minnepinnen (win98), den nye stasjonære (XP, halvannet år gammel nå) trengte ikke det. Kanskje du trenger driver? Søk opp hjemmesiden til merket av minnepinnen og last ned derfra.

Gjest memory stick
Skrevet

Min gamle pc krevde en driver for minnepinnen (win98), den nye stasjonære (XP, halvannet år gammel nå) trengte ikke det. Kanskje du trenger driver? Søk opp hjemmesiden til merket av minnepinnen og last ned derfra.

Takk for tipset, det skal jeg prøve

Gjest ChiengMai
Skrevet

Alle versjoner av Windows etter Win98 (eller ME, kanskje?) skal kunne bruke minnepenner uten installasjon. Spørsmålet blir jo om vedkommende kanskje har ting liggende på minnepennen som den nye maskinen ikke kan lese fordi programmer ikke er installert el.l.

Gjest ChiengMai
Skrevet

De filene som ligger på minnepennen, hva slags programmer er de laget i, og har du samme programmet installert på den nye maskinen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...