nedtelling Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Finnes det firmaer som tasr på seg oppdrag i å lage film for familier.., bursdagsbarn, konfirmanter, jubilanter etc??? noen som har erfaring med dette.. og hva ligger disse prisene på????? Noen som kan tipse meg?? 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Eurofoto for 59 kroner DVD-platen. 0 Siter
Gjest mistermo Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Har en kamerat som driver i den bransjen - filming, foto og redigering av bursdager, show, fester osv. Usikker på hva han tar for en film, men noen tusenlapper må man sikkert beregne(det blir fort en del arbeidstimer totalt). Jeg kan formidle kontakt hvis du er interessert i å vite mer; [email protected] 0 Siter
nedtelling Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Eurofoto for 59 kroner DVD-platen. Men de lager da ikke film.--??? ihvertfall ikke til den prisen! 0 Siter
nedtelling Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Har en kamerat som driver i den bransjen - filming, foto og redigering av bursdager, show, fester osv. Usikker på hva han tar for en film, men noen tusenlapper må man sikkert beregne(det blir fort en del arbeidstimer totalt). Jeg kan formidle kontakt hvis du er interessert i å vite mer; [email protected] Jeg er på utkikk etter å forhøre meg om priser.. jeg driver med dette selv.. og mine venner mener at jeg kanskje kan starte opp med som en jobb..!?! men vet liksom ikke helt hvordan jeg bør markedsføre meg o.l.... håpet på et nettsted som gir meg en indikasjon på hvor mye andre tar for laging av film med bilder, video, tekst og musikk,,, Men takk for at du ville videresende meg til din kompis :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.