hulkert Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Er det noen som har ei god nettside for å holde seg oppdatert om vær og føreforhold over fjellet? Hvordan ser det ut akkurat nå? Jeg er i tvil om jeg ikke heller skal kjøpe meg en flybillett.. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 http://www.vegvesen.no/trafikk/ 0 Siter
fresja Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Så vidt jeg vet, holder de fortsatt på med tunellarbeid over Haukeli, så du må muligens kjøre gamleveien. Har du høydeskrekk, er ikke det å anbefale. Jeg holdt på å få panikk selv på sommerstid. Der er jo ikke støypekanter på mesteparten av gamleveien. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Du kan jo kjøre via Stavanger/Kristiansand også? Ja det vil ta litt lengre tid (tror jeg?) men der er været mye mer stabilt. Kjørt ofte til Østfold fra Haugesund og da velger vi den "lange" veien om vinteren. Vet dessverre ikke hvilken vei du kjører, men d kan andre ev et kart hjelpe deg med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.