Gå til innhold

hva er bollemus?


Gjest sølvien

Anbefalte innlegg

Gjest sølvien

en venn av meg fortalte meg i dag at han ikke er noe fan av bollemus og derfor styrer han unna tynne jenter..

og da begynnte jo diskusjonen med en gang..

det kom da fram at tynne jenter har som regel bollemus fordi kroppen da blir "for liten" i forhold til musa..

jeg som da er jente hold meg unna dette tema da jeg faktisk er ganske usikker på hva bollemus er etter alt som ble sagt i kveld..

er det noen her inne som kan fortelle meg hva som er hva og evt hvem som har hva?

uff...dette hørtest teit ut men jeg må bare spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del ting har fått sin endelige definisjon her på DOL etter årelange konsensusdiskusjoner.

Bollemus: Når konturene av m.... er synlige gjennom Nordlandsbunaden på 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del ting har fått sin endelige definisjon her på DOL etter årelange konsensusdiskusjoner.

Bollemus: Når konturene av m.... er synlige gjennom Nordlandsbunaden på 17. mai.

Nå lo jeg høyt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter defenisjonen som jeg har hørt er bollemus det at en har en rund form på beinet i bekkenet over musa. Det er en forhøyning der som er rund. En kan hvis også ha tut-mus og flat-mus. Er bekkenets form som avgjør akkurat på det området hvistnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del ting har fått sin endelige definisjon her på DOL etter årelange konsensusdiskusjoner.

Bollemus: Når konturene av m.... er synlige gjennom Nordlandsbunaden på 17. mai.

Å heisann:-) Det var ikke bare litt heller, men en god beskrivelse... Hihi, nå fikk jeg meg en god latter på morgenen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del ting har fått sin endelige definisjon her på DOL etter årelange konsensusdiskusjoner.

Bollemus: Når konturene av m.... er synlige gjennom Nordlandsbunaden på 17. mai.

*LOL* Har du bilde av nordlandsbunaden? hehe morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter defenisjonen som jeg har hørt er bollemus det at en har en rund form på beinet i bekkenet over musa. Det er en forhøyning der som er rund. En kan hvis også ha tut-mus og flat-mus. Er bekkenets form som avgjør akkurat på det området hvistnok...

'' tut-mus og flat-mus.''

*smiler* Dette har jeg aldri hørt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå alltid trodd at bollemus var at musa var litt bollete, altså slik at den synes godt når man har olabukse på en måte. Dermed er det jo gjerne litt lubne jenter som har det da. Men etter det du sier stemmer jo ikke det i det hele tatt. Kanskje det er hundre forskjellige definisjoner på det ettersom hvem du spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del ting har fått sin endelige definisjon her på DOL etter årelange konsensusdiskusjoner.

Bollemus: Når konturene av m.... er synlige gjennom Nordlandsbunaden på 17. mai.

Heh-heh det er ikke en DOL-definisjon, men en klassisk en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener det har med formen på benet (venusberget), men jeg mener at det har med både dette og gjøre, samt hvor "mye" mus det er for å si det slik. Tykke, fyldige lepper (fortrinnsvis ytre) og generellt mye mykt vev som gjør at musa "buler" litt mer ut enn om det var mindre av det. Det har lite eller ingenting å gjøre med hvorvidt man er tynn eller lubben å gjøre, selv om mye kroppsfett også noen ganger medfører ekstra fett der. Denne kompisen din er altså helt på jordet. Dessuten er da bollemus mye, mye bedre enn "flatmus" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Noen mener det har med formen på benet (venusberget), men jeg mener at det har med både dette og gjøre, samt hvor "mye" mus det er for å si det slik. Tykke, fyldige lepper (fortrinnsvis ytre) og generellt mye mykt vev som gjør at musa "buler" litt mer ut enn om det var mindre av det. Det har lite eller ingenting å gjøre med hvorvidt man er tynn eller lubben å gjøre, selv om mye kroppsfett også noen ganger medfører ekstra fett der. Denne kompisen din er altså helt på jordet. Dessuten er da bollemus mye, mye bedre enn "flatmus" :)

Jeg og har hørt at bollemus er noe helst lubne jenter har, så er du sikker på at han ikke unngikk tynne jenter fordi han LIKER bollemus? Bolle er jo en form som kan beskrive en "lubben" mus om man vil kalle det for det, og da passer ikke tynne jenter og bollemus sammen i det hele tatt :S og det som gjør at det blir mykt og fyldig over musa er vel fett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus er når musa buler litt utover. På noen så kan den skråne ganske mye bakover andre kan det bule mer utover, og atter andre midt i mellom.

Nå er jeg glad i mus uansett om det skråner mye eller lite, men bollemus er flott, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bollemus er når venusberget buler litt utover som en bolle. Trenger ikke nødvendigvis ha noe med vekten å gjøre. Både tynne og tjukke kan ha bollemus. Britney Spears har bollemus (Leser mye sladreblader;-)

Det han der kompisen din pratet om høres mer ut som "knokkelmus. Det er det også noe som kalles og finnes mest blant tynne jenter, men normalvektige kan også ha knokkelmus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del ting har fått sin endelige definisjon her på DOL etter årelange konsensusdiskusjoner.

Bollemus: Når konturene av m.... er synlige gjennom Nordlandsbunaden på 17. mai.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus er når venusberget buler litt utover som en bolle. Trenger ikke nødvendigvis ha noe med vekten å gjøre. Både tynne og tjukke kan ha bollemus. Britney Spears har bollemus (Leser mye sladreblader;-)

Det han der kompisen din pratet om høres mer ut som "knokkelmus. Det er det også noe som kalles og finnes mest blant tynne jenter, men normalvektige kan også ha knokkelmus..

''knokkelmus..''

*Huff den hørtes død ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har hørt at bollemus er noe helst lubne jenter har, så er du sikker på at han ikke unngikk tynne jenter fordi han LIKER bollemus? Bolle er jo en form som kan beskrive en "lubben" mus om man vil kalle det for det, og da passer ikke tynne jenter og bollemus sammen i det hele tatt :S og det som gjør at det blir mykt og fyldig over musa er vel fett?

Du er nok ikke helt på jordet når du tenker på "lubben mus". MEN - og det er viktig - det trenger ikke ha noen som helst sammenheng med hvorvidt kvinnen er lubben eller tynn. Jeg har kjent et par veldig tynne jenter med skikkelig bollemus, og effekten blir ganske så tydelig sammenliknet med det med mer kjøtt på bena.

Og ja - det er fettvev, akkurat som på bryster (bare en litt annen type).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...