Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Neppe i Gamle Logen :P

Men du vet vi har seks amarone fra samme produsent og forskjellig årgang liggende og vente på deg?

Skrevet

Neppe i Gamle Logen :P

Men du vet vi har seks amarone fra samme produsent og forskjellig årgang liggende og vente på deg?

*tårer i øynene*

Skrevet

*tårer i øynene*

Snart blir du 'syk' på et styremøte, ellerr?

Skrevet

Uhhh, 4. desember står visst åpen i kalenderen...

Forresten, er dette kul julegave til kjæresten? http://www.aperitif.no/index.db2?id=34972

Det hadde passet for min - har skal få billett til vinmesse i London i bursdagsgave :-)

4.12 skal det faktisk være her, men det blir ikke ammis da...

Annonse

Skrevet

Det hadde passet for min - har skal få billett til vinmesse i London i bursdagsgave :-)

4.12 skal det faktisk være her, men det blir ikke ammis da...

''Det hadde passet for min - har skal få billett til vinmesse i London i bursdagsgave :-)

''

Han reiser vel ikke til London aleine? :P

Skrevet

''Det hadde passet for min - har skal få billett til vinmesse i London i bursdagsgave :-)

''

Han reiser vel ikke til London aleine? :P

Stadigvekk :)

Neida, det er tilfeldigvis noe Bordeauxgreier i vinterferien, og flybillettene er allerede i boks.

Skrevet

Stadigvekk :)

Neida, det er tilfeldigvis noe Bordeauxgreier i vinterferien, og flybillettene er allerede i boks.

Og handleliste fra meg i kofferten? Jah?

Skrevet

Og handleliste fra meg i kofferten? Jah?

Du har vel litt goodwill der etter Fat Face-raidet. Skal i romjula også....

Er 4. spikret, ellerr?

Skrevet

Du har vel litt goodwill der etter Fat Face-raidet. Skal i romjula også....

Er 4. spikret, ellerr?

Noterer det i boka. :)

Romjula, sa du? Storebror har vokst fra et par bukser, og jeg trenger ny bh. :P

Skrevet

Noterer det i boka. :)

Romjula, sa du? Storebror har vokst fra et par bukser, og jeg trenger ny bh. :P

Har jeg hørt dette før, lissom?

Skrevet

Har jeg hørt dette før, lissom?

Det kan tenkes. :) Du klarte det jo så fint sist. :)Storebror liker forresten ingen andre bukser.

Annonse

Skrevet

Det kan tenkes. :) Du klarte det jo så fint sist. :)Storebror liker forresten ingen andre bukser.

Skjønner han godt jeg.

Jentungen er hekta på Gymboree :-/

Skrevet

Skjønner han godt jeg.

Jentungen er hekta på Gymboree :-/

Og hvor får du tak i det nå?

Skrevet

Og hvor får du tak i det nå?

*klapper gullfisken*

De sender til Norge, flyfly........... (Julegaven til jentungen kommer på tirsdag)

Skrevet

*klapper gullfisken*

De sender til Norge, flyfly........... (Julegaven til jentungen kommer på tirsdag)

Fra Statene? Og hvordan kommer du ut mht toll og porto?

Skrevet

Fra Statene? Og hvordan kommer du ut mht toll og porto?

Har ikke giddet å finregne, men 50-60% ekstra eller noe. Men dollaren er nesten gratis nå...

Skrevet

Har ikke giddet å finregne, men 50-60% ekstra eller noe. Men dollaren er nesten gratis nå...

*lusker inn på nettsidene*

Det er jo ikke dyrt heller, da!

Skrevet

*lusker inn på nettsidene*

Det er jo ikke dyrt heller, da!

Nei. Og særlig ikke hvis man følger litt med og passer på når det er en del fint på salg, de kjører jo salg jevnlig.

Moms og toll betaler man uansett når man kjøper tøy i Norge også, det synes bare ikke så godt, siden det allerede er inkludert i prisen. Så egentlig er det bare portoen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...