Gå til innhold

hvordan dumpe etter 1 date...


Gjest lurerførlt

Anbefalte innlegg

Gjest lurerførlt

Jeg har møtt en fyr, vært på en date. Han var hyggelig han, men jeg har funnet ut etter å ha tenkt litt at jeg egentlig ikke ønsker noe nytt treff. Han rinte meg og lurte på om vi skulle finne på noe til helga. Vi ble enige om at jeg skulle melde han nærmere helga...Men hva skal jeg skrive i meld, ?? Syns sånt er litt vanskelig når man merker at de liksom liker en...Men vil jo være ærlig, og også si fra på en skikkelig måte, i stedet for at en bare lar vær å ta tlf...hva skal jeg skrive??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hei. Daten vår var hyggelig, men etter å ha tenkt litt syntes jeg ikke det klaffet helt. Derfor takker jeg nei til invitasjonen din og ønsker deg en god helg :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan du skrive:

Hei.Du var hyggelig du, men jeg har funnet ut etter å ha tenkt litt at jeg egentlig ikke ønsker noe nytt treff.

Hilsen "lurerførlt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å skrive f.eks.:"Det var trivelig å treffe deg, men dessverre ga det ikke gjenklang til noe mer i meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten! Klem fra..." Fikk ingen negative tilbakemeldinger på det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det er mange måter å si det på uten å gjøre noe stort nummer ut av det. Ring han eller send ei melding og bare si at du synes det var hyggelig, men at du ikke tror det vil føre noen vei og derfor ikke ønsker flere dater. Tror for øvrig at menn takler slike beskjder bedre enn oss kvinner uansett…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ringte og inviterte deg, synes jeg du kan ringe til ham. Ikke bare sende en sms. Så sier du akkurat det du tenker på en hyggelig måte. Og ønsker han en fin dag og lykke til i jakten. Ellers fremstår du barnslig og unnvikende i mine øyne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg pleide å skrive f.eks.:"Det var trivelig å treffe deg, men dessverre ga det ikke gjenklang til noe mer i meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten! Klem fra..." Fikk ingen negative tilbakemeldinger på det i alle fall.

Ouch, det var formelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg pleide å skrive f.eks.:"Det var trivelig å treffe deg, men dessverre ga det ikke gjenklang til noe mer i meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten! Klem fra..." Fikk ingen negative tilbakemeldinger på det i alle fall.

''Jeg pleide å skrive f.eks.:"Det var trivelig å treffe deg, men dessverre ga det ikke gjenklang til noe mer i meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten! Klem fra..."''

Ser det er en gammel melding, men kan ikke dy meg likevel: Mener du ovennevnte alvorlig, skrev du det?

Selv har jeg vært på mange dater hvor formålet ikke nødvendigvis har vært å finne en livspartner, men snarere å ha en hyggelig middag/kino/drink etc. sammen. Tror mange av de jeg har vært ute med ville fått helt kula om jeg skrev ovennevnte *S*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg pleide å skrive f.eks.:"Det var trivelig å treffe deg, men dessverre ga det ikke gjenklang til noe mer i meg. Ønsker deg lykke til videre i jakten på den store kjærligheten! Klem fra..."''

Ser det er en gammel melding, men kan ikke dy meg likevel: Mener du ovennevnte alvorlig, skrev du det?

Selv har jeg vært på mange dater hvor formålet ikke nødvendigvis har vært å finne en livspartner, men snarere å ha en hyggelig middag/kino/drink etc. sammen. Tror mange av de jeg har vært ute med ville fått helt kula om jeg skrev ovennevnte *S*.

De jeg datet var jo ute etter å finne en partner og vi hadde jo mailet en god stund før vi møttes. Fikk ikke annet enn vennlige tilbakemeldinger på det i alle fall. Noen ganger var det mannen som svarte først og da fikk jeg noe i samme duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

De jeg datet var jo ute etter å finne en partner og vi hadde jo mailet en god stund før vi møttes. Fikk ikke annet enn vennlige tilbakemeldinger på det i alle fall. Noen ganger var det mannen som svarte først og da fikk jeg noe i samme duren.

Ja, blir vel annerledes når man har truffet hverandre på nett og har uttalt at man først og fremst søker etter kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...