Gå til innhold

nedover..........(jorunn,laila,andre)


kanskje

Anbefalte innlegg

Føler ting begynner å gå nedover.

I en stund nå har alt vert ganske bra.

Men i det siste har jeg følt at det vil gå nedover igjen.

At jeg smått om senn kutter ut det jeg spiser, og drikker, og så havner jeg på "kjøret" igjen.

Mamma sier jeg lever på avmagringskost.

Noe jeg IKKE er enig i.

Men nå føler jeg meg så rar på en måte.

Føler på meg at jeg sakte men sikkert blir dratt ned i helvette igjen.

Nå som ting såg så lyst ut.

Men føler jeg må.

Har vert flink lenge nå, så nå er det på tide at ting blir som før.

Føler at jeg fortjener det.

Noe i meg som sier det.

At ting kommer(skal) bli som det var for en stund siden.

Du skal i helvette igjen!

Håper iallefall det går bedre med dere,og ønsker dere lykketil.

Dere fortjener bedre enn dette!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære kanskje ! Det er dessverre bølgedaler når en sliter med en spiseforstyrrelse. Likevel er det viktig at du ikke gir opp, men har tro på at du skal klare det likevel- selv om det blir noen nedturer av og til. Livet går i bølger for alle mennesker, vi kan ikke være på topp til enhver tid- så med alle de som lider av en spiseforstyrrelse. Kanskje du kan få hjelp til å finne ut noe om hva som blir vanskelig, hva skjer forut når du merker at det blir ekstra tungt? Det er ikke lett å finne svar på alt, men noen ganger kan det være til hjelp å sette opp en liste over hva du egentlig ønsker deg av livet ditt, har du mot til forandring, har du mot til å ta i mot hjelp, får du hjelp for å klare dette, har du nok kunnskap om hvordan du skal klare det, hva med skadevirkningene på kroppen osv. osv.? Vi vet at mange med spiseforstyrrelser velger å søke hjelp i selvhjelperorganisasjonene, kan dette være noe for deg? Kanskje noen der kan hjelpe deg videre med å ta kontakt? Gjennom å søke hjelp kan det oppleves som lettere å klare seg gjennom de periodene som føles som nedturer. Håper du opplever at det kanskje går "oppover" igjen før du hadde tengt deg det denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...