Gå til innhold

gjenta andres setninger

Anbefalte innlegg

Gjest skjøyma
Skrevet

hvordan får man opp sånn boks hvor man henviser til det andre har sakt?

Skrevet

Man finner to hårnåler, tæjper de fast til skjermbildet der du vil gjenta noe, så bruker du saks og klipper til et papirstykke, så limer du alt over og fester det der du ønsker at det skal stå på skjermbildet.

Gjest best wishes
Skrevet

Det er bare spesielt utvalgte som får det. du må skrive en mail til webmaster og be om kode:)

Skrevet

Du trykker to ganger på * tasten ved æ tasten '' og avslutter med ''

Skrevet

Det var ikke så lett du må trykke to ganger på stjernetegnet ved æ foran og bak det du vil skrive slik at det blir hermetegn.

Skrevet

Det var ikke så lett du må trykke to ganger på stjernetegnet ved æ foran og bak det du vil skrive slik at det blir hermetegn.

** bare tester

Skrevet

*bare tester igjen*

Skrevet

*bare tester igjen*

Dette virker jo slett ikke!!?!

Kan noen forklare det bedre, for dette har også jeg lurt på.

Skrevet

** bare tester

Du trykker på riktig knott, men du må ikke holde nede skift tasten kun '' to ganger foran og bak det du vil sitere.

Skrevet

Du trykker på riktig knott, men du må ikke holde nede skift tasten kun '' to ganger foran og bak det du vil sitere.

''Du trykker på riktig knott''

Jeg lærte det lenger ned akkurat nå. Jeg var ikke klar over at jeg først mått klippe og lime inn teksten!!

Skrevet

Dette virker jo slett ikke!!?!

Kan noen forklare det bedre, for dette har også jeg lurt på.

''dette har også jeg lurt på.''

Hva er det du lurer på?

Skrevet

''Du trykker på riktig knott''

Jeg lærte det lenger ned akkurat nå. Jeg var ikke klar over at jeg først mått klippe og lime inn teksten!!

Ja, det glemte jeg å si.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, det glemte jeg å si.

''Ja''

Må bare forsøke igjen, så jeg ikke glemmer det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...