Gjest god helg Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Han er bare DYKTIG!! Jeg forstår ikke helt hva det er med ham jeg. Stemmen er vel helt ordinær og litt kjedelig? 0 Siter
Gjest skikkeligfanjeg-. Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Håper Timian går... Heia KIM RUNE!!! Nei, ikke Timian, han har den mest spesielle stemmen og i kveld leverte han som bare pokker 0 Siter
Gjest skikkeligfanjeg-.. Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ikke bra! Tenk å ødelegge en sånn herlig sang...;( Tull og tøys, han leverte best av alle 0 Siter
tonie Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Åste er flink, det er ingen tvil om det, men jeg har aldri likt soul og gaulesynging. Det er vel derfor jeg ikke har helt sansen for henne. I dag synes jeg dessuten hun var kjedelig og sang sånn passe. Vet ikke helt hvem jeg liker best av de som er igjen. Jazzy kid er dyktig. Det må kanskje bli ham. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Håper Linda eller Timian ryker. Glenn og Åste er jeg litt likegyldig til, liker Bjørn Johan jeg - med Kim Rune som en god nr 2 ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tull og tøys, han leverte best av alle Tøysejente (gutt?) ;-) Det er duu det. Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene. Han kan bli bra en dag, men han er IKKE der ennå! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg forstår ikke helt hva det er med ham jeg. Stemmen er vel helt ordinær og litt kjedelig? Næhæhei!! Han er dyktig, ordentlig musikalsk, veit alltid hva han gjør, glimt i lyet, uredd, frimodig, herlig stemme, alltid trygg uansett hva han synger!! Og skikkelig kul dialekt ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tøysejente (gutt?) ;-) Det er duu det. Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene. Han kan bli bra en dag, men han er IKKE der ennå! ''Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene.'' Ikkje Safran heller. 0 Siter
Gjest skikkeligfanjeg-..) Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tøysejente (gutt?) ;-) Det er duu det. Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene. Han kan bli bra en dag, men han er IKKE der ennå! Jammen er det ikke det vi leter etter her da, fremtidige stjerner? ferdig utviklede tallenter har vi fra før. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Tøysejente (gutt?) ;-) Det er duu det. Timian har ikke noe å gjøre blant de siste finalistene. Han kan bli bra en dag, men han er IKKE der ennå! Hva babler du om? Jeg liker ikke Timian, jeg mente at Kim Rune er flink! TImian kan jo ikke synge. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hva babler du om? Jeg liker ikke Timian, jeg mente at Kim Rune er flink! TImian kan jo ikke synge. Det er jo ikke ditt innlegg jeg svarer på da... hva er det du babler om? ;-) 0 Siter
Gjest skikkeligfanjeg:-( Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det er jo ikke ditt innlegg jeg svarer på da... hva er det du babler om? ;-) Ups !! han/hun har nok drukket for mye grønn likør.:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.