Gå til innhold

Jeg blør...


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Uffameg.. vet ikke hva jeg skal si. Dette var trist :( Sender deg en styrke klem om du vil ha, og krysser fingre tær og alt jeg har om at det går bra)

Takk, Jente31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glimtipper

    21

  • Sofline

    5

  • mil1365380270

    3

  • mariaflyfly

    1

Gjest Angela25

Jeg er bare ca. 4 uker på vei, så HCG nivået burde fremdeles stige. Hjemmetesting av det er riktignok ikke så lett, men... Vi orker ikke håpe så mye mer nå. Det er jo svært vanlig å miste akkurat rundt nå. (30-50 % av alle potensielle graviditeter avsluttes rundt tiden for IKM).

Forstaar at dere ikke orker aa haape saa mye. Ja, det er veldig vanlig aa miste, det er vel naturen sin maate aa ordne opp i det som ikke var liv laga i utgangspunktet.

Men trist er det jo uansett for den som opplever dette...Heldigvis har dere muligheten for aa bli gravide igjen (hvis dette ikke gaar bra) ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstaar at dere ikke orker aa haape saa mye. Ja, det er veldig vanlig aa miste, det er vel naturen sin maate aa ordne opp i det som ikke var liv laga i utgangspunktet.

Men trist er det jo uansett for den som opplever dette...Heldigvis har dere muligheten for aa bli gravide igjen (hvis dette ikke gaar bra) ved en senere anledning.

Ja. Vi tenker slik at nå vet vi i hvert fall at vi vil ha et barn sammen i framtiden, så det var jo en positiv konklusjon av alt dette. I tillegg føler vi at vi har kommet nærmere hverandre i denne tiden. Jeg stoler nok mer på han, etter at han taklet dette så bra.

Vennene hans sa til han at han var gal som ikke insisterte på abort og han svarte: "Dere kan aldri ha elsket en jente."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Ja. Vi tenker slik at nå vet vi i hvert fall at vi vil ha et barn sammen i framtiden, så det var jo en positiv konklusjon av alt dette. I tillegg føler vi at vi har kommet nærmere hverandre i denne tiden. Jeg stoler nok mer på han, etter at han taklet dette så bra.

Vennene hans sa til han at han var gal som ikke insisterte på abort og han svarte: "Dere kan aldri ha elsket en jente."

Saa godt aa hore:-) Ja, du har funnet deg en ordentlig god mann, og han ei ordentlig god jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist, nå som du endelig hadde begynt å glede deg over graviditen.

Jeg har imidlertid hørt om mange som har blødd, og som har bekymret seg, hvor likevel alt har gått bra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til legen i dag - få ul NÅ, ikke gå og vent til 1. desember!

Jeg har mye erfaring med blødninger i svangerskap, blødde mer og mer for hvert svangerskap, inkl. en stor styrtblødning i tredje svangerskap, som endte med sykehusinnleggelse. Alle tre svangerskapene gikk heldigvis godt.

Dett lærte jeg av blødningene mine:

1) Ring til legen og få UL så snart som mulig. Det er pyton å gå og tro man har mistet, men håpe at det kanskje likevel er en spire derinne.

2) Dersom man mister (fikk beskjed av lege at jeg mistet nr 2 i uke 6- noe som 14 dager senere viste seg å være feil!) - så er det en grunn til det.

3) Det er lov å være lei seg og trist, selv om det er tidlig i svangerskapet man event. mister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt til i går begynte jeg å blø kraftig. Det har fortsatt og vi regner med at dette ikke gikk bra.

Aiiii......det var ikke bra å høre. Hadde håpet det sluttet. Da er det bare å vente. Og håpe. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...