Gå til innhold

Slette for meg..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innlegget er ikke dumt, men sier mye om hva du sliter med.

Selvtilliten din er brutt ned og du tror andre sitter med løsningen på hvordan livet ditt skal leves.

Uansett hvor mye hjelp du greier å skaffe rundt deg (noe som er positivt), så er det bare DU som kan gjøre DITT LIV til et bra liv.

Du er nødt til å sortere litt i alle rådene du får. Hvilke råd vil jeg høre på, hvilke råd kan jeg forkaste?

Mennesker har forskjellige meninger og din egen magefølelse er den som er riktig for deg.

Jeg tror du er inne i en fase nå hvor alle rådene forvirrer deg, fordi de er forskjellige (naturlig nok) og du har ikke selvtilliten som skal til for å stole på deg selv.

Du skal lytte godt til din egen magefølelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292176-slette-for-meg/#findComment-2348851
Del på andre sider

Innlegget er ikke dumt, men sier mye om hva du sliter med.

Selvtilliten din er brutt ned og du tror andre sitter med løsningen på hvordan livet ditt skal leves.

Uansett hvor mye hjelp du greier å skaffe rundt deg (noe som er positivt), så er det bare DU som kan gjøre DITT LIV til et bra liv.

Du er nødt til å sortere litt i alle rådene du får. Hvilke råd vil jeg høre på, hvilke råd kan jeg forkaste?

Mennesker har forskjellige meninger og din egen magefølelse er den som er riktig for deg.

Jeg tror du er inne i en fase nå hvor alle rådene forvirrer deg, fordi de er forskjellige (naturlig nok) og du har ikke selvtilliten som skal til for å stole på deg selv.

Du skal lytte godt til din egen magefølelse.

Ok. Noen ganger lurer jeg på om du er tankeleser, for jeg føler du har hatt mye rett i det du har skrevet til meg... Det føles slik nå også.

Takk. Igjen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292176-slette-for-meg/#findComment-2349096
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...