Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Sånn på et permanent basis vet jeg ikke helt (utover det å fjerne kilden, da), men jeg elektrisk fluesmekker tar i alle fall knekken på dem! Og jakten er litt morsommere, all den tid det spraker og smeller i "smekker'n"! 0 Siter
adelie Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Sånn på et permanent basis vet jeg ikke helt (utover det å fjerne kilden, da), men jeg elektrisk fluesmekker tar i alle fall knekken på dem! Og jakten er litt morsommere, all den tid det spraker og smeller i "smekker'n"! Jøss - hvor får du tak i en slik? Koster den noe særlig? Høres ut som den griller fluene og gjør dem til støv på stedet.. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jøss - hvor får du tak i en slik? Koster den noe særlig? Høres ut som den griller fluene og gjør dem til støv på stedet.. Vi har 2, den ene ble kjøpt på en ting-og-tang-butikk i Sverige, den andre på Coop. Tror de kostet rundt en 100-lapp. Ja, de er snedige, både til inne- og utebruk. Insektene blir ikke til støv, de bare dør fort og man plukker dem opp etterpå. Småfluer blir liksom liggende i "hauger". He-he. 0 Siter
adelie Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Vi har 2, den ene ble kjøpt på en ting-og-tang-butikk i Sverige, den andre på Coop. Tror de kostet rundt en 100-lapp. Ja, de er snedige, både til inne- og utebruk. Insektene blir ikke til støv, de bare dør fort og man plukker dem opp etterpå. Småfluer blir liksom liggende i "hauger". He-he. Hmm.. Er du litt krigersk? 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hmmmm, kuult råd, men jeg åpner ikke ei flaske vin får i gi fluene altså Du kan jo gi deg selv resten. :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hmm.. Er du litt krigersk? Mot slike små, gufne vingebefengte skapninger har jeg forlengst erklært krig! Både inne og ute. SÅ DET SÅ! 0 Siter
adelie Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Mot slike små, gufne vingebefengte skapninger har jeg forlengst erklært krig! Både inne og ute. SÅ DET SÅ! JA, JAAA! (*hjelp*...) Er det fler du har lyst til å denge og slå i samme slengen kanskje? Det gjelder å få det ut, vettu Du kan jo skrive ut dine frust'er her?? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 JA, JAAA! (*hjelp*...) Er det fler du har lyst til å denge og slå i samme slengen kanskje? Det gjelder å få det ut, vettu Du kan jo skrive ut dine frust'er her?? He-he, det er jo nettopp det jeg gjør! :-) Neida, jeg er så rolig og avbalansert, så, føler jeg meg litt gira så tar jeg bare et drag eller to med den elektriske fluesmekkeren, og alt er bra igjen. ;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er det sant? Er det så enkelt? Ååååå, tusen takk!!! Skal gjøre det med en gang - nesten da hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo gi deg selv resten. :-) He, he - ja da skal jeg bli god du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.