Gå til innhold

Småfluer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn på et permanent basis vet jeg ikke helt (utover det å fjerne kilden, da), men jeg elektrisk fluesmekker tar i alle fall knekken på dem! Og jakten er litt morsommere, all den tid det spraker og smeller i "smekker'n"!

Skrevet

Sånn på et permanent basis vet jeg ikke helt (utover det å fjerne kilden, da), men jeg elektrisk fluesmekker tar i alle fall knekken på dem! Og jakten er litt morsommere, all den tid det spraker og smeller i "smekker'n"!

Jøss - hvor får du tak i en slik? Koster den noe særlig? Høres ut som den griller fluene og gjør dem til støv på stedet.. :)

Skrevet

Jøss - hvor får du tak i en slik? Koster den noe særlig? Høres ut som den griller fluene og gjør dem til støv på stedet.. :)

Vi har 2, den ene ble kjøpt på en ting-og-tang-butikk i Sverige, den andre på Coop. Tror de kostet rundt en 100-lapp.

Ja, de er snedige, både til inne- og utebruk. Insektene blir ikke til støv, de bare dør fort og man plukker dem opp etterpå. Småfluer blir liksom liggende i "hauger". He-he.

Skrevet

Vi har 2, den ene ble kjøpt på en ting-og-tang-butikk i Sverige, den andre på Coop. Tror de kostet rundt en 100-lapp.

Ja, de er snedige, både til inne- og utebruk. Insektene blir ikke til støv, de bare dør fort og man plukker dem opp etterpå. Småfluer blir liksom liggende i "hauger". He-he.

Hmm.. Er du litt krigersk? :)

Skrevet

Hmmmm, kuult råd, men jeg åpner ikke ei flaske vin får i gi fluene altså ;)

Du kan jo gi deg selv resten. :-)

Skrevet

Hmm.. Er du litt krigersk? :)

Mot slike små, gufne vingebefengte skapninger har jeg forlengst erklært krig! Både inne og ute. SÅ DET SÅ!

Skrevet

Mot slike små, gufne vingebefengte skapninger har jeg forlengst erklært krig! Både inne og ute. SÅ DET SÅ!

JA, JAAA! (*hjelp*...) Er det fler du har lyst til å denge og slå i samme slengen kanskje? Det gjelder å få det ut, vettu ;)

Du kan jo skrive ut dine frust'er her??

Skrevet

JA, JAAA! (*hjelp*...) Er det fler du har lyst til å denge og slå i samme slengen kanskje? Det gjelder å få det ut, vettu ;)

Du kan jo skrive ut dine frust'er her??

He-he, det er jo nettopp det jeg gjør! :-)

Neida, jeg er så rolig og avbalansert, så, føler jeg meg litt gira så tar jeg bare et drag eller to med den elektriske fluesmekkeren, og alt er bra igjen. ;-)

Skrevet

Er det sant? Er det så enkelt?

Ååååå, tusen takk!!! Skal gjøre det med en gang - nesten da :)

hehe :)

Skrevet

Du kan jo gi deg selv resten. :-)

He, he - ja da skal jeg bli god du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...