Gjest rullekanin Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Her kommer et spørsmål med høy husmorfaktor; Når henger dere opp julegardiner på kjøkkenet? 1. desember? Eller er det for tidlig? 0 Siter
Gjest ville ventet Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ingen julegardiner. Men det er vel litt tidlig da? 0 Siter
Orio Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Har ikke julegardiner på kjøkkenet, men hvis jeg hadde ville jeg hengt dem opp 1.desember eller 1. søndag i advent. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke julegardiner på kjøkkenet. Trenger 8 lengder, så jeg har ikke tatt meg råd. Mener svigermor henger opp sine et par uker før jul, men det må da være greit å gjøre det når som helst etter 1. desember? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Julegardinene på stua skal opp til helgen! ) På kjøkkenet vet jeg ikke, da må jeg nemlig sy om de gamle først og det vet jeg ikke om jeg gidder.... 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ingen julegardiner. Men det er vel litt tidlig da? Ja, jeg syns det er litt tidlig jeg også, men så er det jo så koooooselig!!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Julegardinene på stua skal opp til helgen! ) På kjøkkenet vet jeg ikke, da må jeg nemlig sy om de gamle først og det vet jeg ikke om jeg gidder.... Har du fått mail? Mailen tar visst flere dager fra deg til meg, jaffal... Sendte noen bilder. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1196288779' post='3733117] Har du fått mail? Mailen tar visst flere dager fra deg til meg, jaffal... Sendte noen bilder. Jepp - svarte nettopp på den og. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg blir borte i helgen, men mandag kommer de opp på kjøkkenet. Vi har ikke til stua.Vi skal også sett ut julelys på et par busker. Dèt er koselig gitt Advent tiden har blitt presset bort av jula som kommer i slutten av oktober.... Jeg kjenner ingen som pynter til advent lengre, bare til jul. Og de begynner 1.desember. Og dessuten så har jeg sett advent varer på salg allerede...... De ser at folk ikke kjøper det slik som før tenker jeg. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke julegardiner på kjøkkenet. Trenger 8 lengder, så jeg har ikke tatt meg råd. Mener svigermor henger opp sine et par uker før jul, men det må da være greit å gjøre det når som helst etter 1. desember? Du må ha et utrolig stort kjøkken, heldiggrisen ) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg blir borte i helgen, men mandag kommer de opp på kjøkkenet. Vi har ikke til stua.Vi skal også sett ut julelys på et par busker. Dèt er koselig gitt Advent tiden har blitt presset bort av jula som kommer i slutten av oktober.... Jeg kjenner ingen som pynter til advent lengre, bare til jul. Og de begynner 1.desember. Og dessuten så har jeg sett advent varer på salg allerede...... De ser at folk ikke kjøper det slik som før tenker jeg. ''Og dessuten så har jeg sett advent varer på salg allerede...... De ser at folk ikke kjøper det slik som før tenker jeg.'' Her er det bare å vente til et par uker før julaften, så får man masse fin julepynt på tilbud. Jeg så faktisk noe eksklusiv julepynt på tilbud i dag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ''Og dessuten så har jeg sett advent varer på salg allerede...... De ser at folk ikke kjøper det slik som før tenker jeg.'' Her er det bare å vente til et par uker før julaften, så får man masse fin julepynt på tilbud. Jeg så faktisk noe eksklusiv julepynt på tilbud i dag. Jøss, det var tidlig å finne julepynt på tilbud, men sånn har det altså blitt... Jeg forelsker meg stadig i de store nissene, kanskje jeg får kapret meg en på tilbud i år 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Aldri... Har faktisk ikke fått opp ordinære gardiner på kjøkkenet enda, så julegardiner er fullstendig uaktuelt. He-he. Men før, da jeg skiftet gardiner på kjøkkenet til jul, da hengte jeg dem opp en eller annen gang i desember. Synes 1. desember er litt tidlig, jeg liker nemlig opptrapping av julepyntingen utover i desember. Har du lyst til å henge opp julegardiner 1. desember, så bare gjør det. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 HAr ikke julegardiner på kjøkkenet, men på stua. Har tenkt å henge dem opp 1. desember - sammen med adventsstjerna 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har ikke julegardiner, ikke vanlige gardiner på kjøkkenet heller, bare persienner. Mamma henger de opp første helga i advent, og det er nå det ) 0 Siter
sant å si Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg henger vanligvis opp julegardinene til 1. desember ELLER 1. søndag i advent - den av dagene som kommer først. I år lager vi julevinduer allerede i dag, pga. at ungene drar til faren i morra og skal være der til mandag. Blir ikke det samme å gjøre det uten de små til hjelp :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 HAr ikke julegardiner på kjøkkenet, men på stua. Har tenkt å henge dem opp 1. desember - sammen med adventsstjerna Hører mange har julegardiner på stua. Det har jeg aldri hatt. Hvordan ser de ut? Er de røde, eller er det julemotiv på dem? Syns det høres koselig ut med julegardiner på stua... 0 Siter
tuss&troll Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Skifter gardiner den helgen 1. søndag i advent er. Da er det rene vinduer, nye gardiner og julestjerner I år holder vi på å pusse opp ..... så det er igjen litt listinger rundt vinduene, ser ikke ut som om vi rekker det. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Du må ha et utrolig stort kjøkken, heldiggrisen ) 20 m2 Med hele veggen fyllt av 70-tallsvinduer OG en verandadør. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hører mange har julegardiner på stua. Det har jeg aldri hatt. Hvordan ser de ut? Er de røde, eller er det julemotiv på dem? Syns det høres koselig ut med julegardiner på stua... Mine er ensfargede julerøde, men med litt mønster i stoffet. Jeg synes det er kjempekoselig. Hele stua blir liksom julete med en gang. Jeg kjøpte dem først i fjor, så vi har bare hatt dem 1 jul. Jeg likte dem så godt at jeg ikke hadde lyst til å ta dem ned igjen Og i dag - hurra - skal jeg henge dem opp igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.