Gjest mij Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg legger det ved siden av senga.. Det skal jo brukes dagen etter. Kun gjenbruk, aldri vask? Hm, hørtes flott ut ;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Kun gjenbruk, aldri vask? Hm, hørtes flott ut ;-) hehe:p skal det vaskes legger jeg det i skittentøyskurven.. 0 Siter
Orio Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg vasker med vaskemagneter, så det brukes svært lite såpe. Hva er vaskemagneter? Fungerer det bra på både lukt og flekker? Hvor får du tak i det? Pris? 0 Siter
Orio Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg vasker med vaskemagneter, så det brukes svært lite såpe. Ser du allerede har svart mange ganger på hva vaskemagneter er, så bare glem mitt spørsmål. Ble så nysgjerrig da jeg leste det at jeg måtte spørre med en gang. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ...men du bruker jo strøm;-) Hjelper det at gubben er elektriker, tro? *håpefull* 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg bruker bittelitt såpe når jeg vasker hvitt tøy, samt klesvask over 60 grader. Skitt består av molekyler og magneter trekker til seg molekyler. Det er iallefall denne forklaringen som blir gitt. Hvorfor bruker du såpe til vask på over 60 grader? Med så høy temperatur bør det vel bli rent uansett...? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hva er vaskemagneter? Fungerer det bra på både lukt og flekker? Hvor får du tak i det? Pris? Jeg synes iallefall at klærne blir rene og at de lukter godt etter vask. Vasker man kun med vann (uten magneter og/eller såpe) blir det ofte en litt uggen lukt. I reklamen står det at man bør bruke _litt_ vaskemiddel dersom klærne har mye/vanskelige flekker. Jeg pleier å bruke litt vaskemiddel i tillegg på hvite klær og på klær over 60 grader. Mørkt tøy vasker jeg kun med magneter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hvorfor bruker du såpe til vask på over 60 grader? Med så høy temperatur bør det vel bli rent uansett...? Det har jeg ikke tenkt på. Mulig du har rett i det... Det er vel bare en slags følelse av at undertøy bør vaskes med såpe, men det er mulig det er helt unødvendig? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ser du allerede har svart mange ganger på hva vaskemagneter er, så bare glem mitt spørsmål. Ble så nysgjerrig da jeg leste det at jeg måtte spørre med en gang. Uups, så svarte jeg deg likevel ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Det har jeg ikke tenkt på. Mulig du har rett i det... Det er vel bare en slags følelse av at undertøy bør vaskes med såpe, men det er mulig det er helt unødvendig? Jeg vasker bare undertøy på 40 grader. Det skal bli rent nok med såpe (svanemerket selvsagt) da sier ekspertene. *miljøvennlig* :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg vasker bare undertøy på 40 grader. Det skal bli rent nok med såpe (svanemerket selvsagt) da sier ekspertene. *miljøvennlig* :-) Og jeg som trodde jeg var en "gris" som ikke vaska undertøyet på minst 90 grader ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Og jeg som trodde jeg var en "gris" som ikke vaska undertøyet på minst 90 grader ;-) Hvis du er en gris, hva er jeg da? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hvis du er en gris, hva er jeg da? :-) En mega-gris kanskje? ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 En mega-gris kanskje? ;-) *plystrer og henger opp vaskemaskinen som nettopp ble ferdig* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 *plystrer og henger opp vaskemaskinen som nettopp ble ferdig* *æsj og usj, holder for nesa* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 hehe:p skal det vaskes legger jeg det i skittentøyskurven.. Men det er jo ikke alltid det passer å bruke gårsdagens tøy i dag. Men kanskje det passer igjen i morgen, osv. Da blir det mye klær på gulvet, og det er der jeg vil prøve å finne et system. Det blir nok stort skap på det nye badet, det er stort sett der våre halvreine/halvskitne klær havner uansett. :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Men det er jo ikke alltid det passer å bruke gårsdagens tøy i dag. Men kanskje det passer igjen i morgen, osv. Da blir det mye klær på gulvet, og det er der jeg vil prøve å finne et system. Det blir nok stort skap på det nye badet, det er stort sett der våre halvreine/halvskitne klær havner uansett. :-) hehe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.