Gå til innhold

Henting av nyfødt


Gjest pregnant77

Anbefalte innlegg

Gjest pregnant77

Er det best å hente den nyfødte i vogn, eller å ta med bilstolen opp til fødeavdelingen?

Er det vanlig å ta med vognen samme dag en føder så en har noe å trille babyen i?

Jeg tenker at det er lettest å ta med vogn når man skal hente babyen, og så heller ta babyen over i bilstolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har gjerne bare båret barnet ned til bilen, ikke tatt med vogn.

Vi har ikke hatt vogn på avdelingen. Sengene babyene ligger i, har jo hjul, så man triller dem bare rundt om i disse sengene.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig å ha barnevogn på barsel, der triller man rundt på sengene.

Med mindre du har veldig langt til bilen trenger du neppe vogn for å få barnet dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på årstiden. Er det vinter hadde jeg tatt med bilstolen inn så ikke den ble så nedkjølt. Er det sommer kan man jo bare bære babyen ut i bilen.

Jeg tror de fleste bruker bilsete, og tar det med inn, når de skal ta med seg den nyfødte hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre - vogn behøver du ikke, det er helt vanlig å ta med bilstolen opp på barsel og bære babyen i denne når det er tid for å dra hjem. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...