Gå til innhold

rett til trygd??


Gjest bjørn johnny

Anbefalte innlegg

Gjest bjørn johnny

Hei jeg er en mann på 37,har sliti med kraftig hodpine og nakkeprob siden barneskolen(så kraftig at jeg kastet opp vær dag og sov da etterpå før lekser var aktuelt),har greid og jobbe noen år og begynte for meg selv m budbil kjøing ,men siden 97 ca har jeg ikke klart og være i arbeid (har prøvd)men stadig langtids sykemeldt.tror jeg blir "straffet" netopp på grunn av det,at jeg har prøvd og klart meg kansje 1år og sånn,men da har jg hatt veldig forståelsesfulle arb givere. i"rapporten"fra smerteklinikken,står det varig (uspesifisert)bløtvevs skade Og smertelegen sa jeg måtte leve md det resten av livet...Og det fikk jeg avslag på.altså at det står uspesifisert i parantes!.nå har jg levd på sosialen i 10år! må vel ha krav på noe bedre her i landet,hvis ikke gidder jo folk rett og slett ikke mere. snart ikke tenner igjen eller noe..alikevel skal jeg på psykriatisk!har selvføgelig utviklet nerver og a dette livet,kan heller ikke ha kontakt med det annet kjønn(tennene)men de (psykriatiske)kan ikke hjelpe det må jeg klare selv.har vært hos psykriater mange ganger Hvorfor gidde leve liksom kun til litt mat i 10 år...mvh bjørn johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Southerner

Skjønner du er desperat. Noen ganger er fengselstraff best. Da får du dekket mat og tannbehandling. Har desverre ikke noen tips om hva slags straffbar handling som er best å begå da jeg lurer på det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...