Gå til innhold

hvordan få kjæresten tilbake


Gjest busted

Anbefalte innlegg

hei:) jeg og kjæresten min var ilag i et år, vi var i syden ilag å var ilag veldig mye å hadde det altid fint, var et ganske seriøst forhold til å være til aldern og være jeg er 19 og hun er 17. vi var ilag veldi mye å lå hos hverandre nesten hver natt. vi kranglet aldri å hadde d veldi bra, det eneste som var litt dumt var at hun hadde mye kontakt med x-en sin å d blei litt rart. så kom hun plutselig å sa til meg en dag, at hun ville gjøre det slutt, å sa hun bare hadde mistet følelsene før meg. men hun sa at jeg var en utrulig gutt å at hun blei til å savne meg å at jeg var bestevenn hennes og at jeg var den hun kom til å ha mest kontakt med av alle. å sa hun hadde respekt for følesene mine og ikke skulle gjøre noe med nån andre. vi møttes noen ganger etter det va slutt og hun oppførte seg som når vi var ilag. å vi gjorde de samme tingene. men så bynte hun å besøke andre gutter å bynte å flørte med komisene mine, å jeg ble sjalu, å hun sa jeg ikke hadde noe med det, å jeg skulle drite i va hun gjorde. så bynte vi å krangle mye, å jeg kallet henne stygge ting, å sånn har d vært siden da. det er ca 3 måneder siden d blei slutt nå, men hun sier til meg nå at vis jeg hadde latt henne vær i de 2 første ukene ætter hun gjorde d slutt så har hun sansynligvis tadd meg tilbake, hun sier aldri den ortlige grunnen til at hun gjorde det slutt, hun vill aldri prate om det, trur hun like meg etter hun gjorde det slutt å. førstår meg ikke på henne nå. hun sier aldri noe. på en eller annen rar måte så tror jeg hun liker meg enda, men hun sier aldri noe å bryr seg veldig va andre syns, hun skulle fks. ligge hos meg en dag etter d var slutt, men så pratet hun med venninene sine å de sa det blei litt dumt å hun gjorde d ikke da. va kan jeg gjøre før å fårstå at jeg aldri har ment noe av det jeg har kallet henne? å va kan jeg gjøre får å få henne til å ta meg tilbake? jeg tenker på henne hele tiden å savner henne utrolig masse. så vær så snill å svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Toril Hepsø, familieterapeut

Det er ikke så lett for deg å nullstille deg etter at kjæresten din har slått opp. Du er fortsatt glad i henne og det er selvsagt vondt for deg å se henne flørte med andre. Høres ut som dette har gått langt og det er heller ikke bra at du har sagt mye stygt til henne i slike situasjoner. Det høres bra opp å gjøre opp dette, si til henne når det er rolig mellom dere, at du ber om unnskyldning for alt stygt du har sagt og at du har gjort det fordi det gjør deg så vondt å se henne flørte med andre. Det høres viktig ut for dine følelser at du holder deg unna slike situasjoner for å komme ut av den sirkelen dere er inne i nå. Dere har vært veldig tette kjærester og dere ur unge, slik at det kan være at kjæresten din trenger litt mer tid for seg selv i et forhold. Der er folk veldig forskjellig. Noen vil helst være sammen hele tiden og overnatte hver natt. Andre trenger også å være litt for seg selv, uten at det betyr at følelsene er svakere. Hvis du trekker deg litt tilbake, slik at det er HUN som må komme til deg hvis hun vil, da får hun mulighet til å kjenne på en større frihet og se at du klarer å gi henne det. Og selv om du nå vil ha henne og ingen andre, prøv også du og legg merke til at det finnes andre jenter rundt deg, det kan være bra for deg og kanskje litt sundt for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...