Gjest ghost-host Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg har visst fått et spøkelse i huset. I går da jeg sto opp sto ytterdøren åpen - ute var det 18 kalde grader. Jeg lukket og låste før jeg la meg. I dag sto vifta over komfyren og durte da jeg sto opp. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Enten det eller så går du i søvne:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Heng opp en lapp, og be om frokost på senga! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Dersom du har fått spøkelse i huset, er det viktig at du ikke viser at du er redd. Erkjenn at det er der, ikke bli sint når du ser at vifta står på eller døra er åpen, men si "Men i alle dager, dette var da ikke så lurt, tenk om noen kommer inn her da, det hadde jo ikke vært noe gøy for noen av oss vel?" :-) Hvis det blir ille, må du kontakte en som kan drive det ut da. 0 Siter
Piraye Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Du får stille deg midt på kjøkkenet å si høyt, "skal dere nå likevel på død og liv vise at dere er her så kan dere i det minste gjøre noe fornuftg! Forventer at kjøkkenet er vasket og middagen står på bordet når jeg kommer hjem fra jobb." Evt får du tenke over hvor mye du stresser for tida.. 0 Siter
Gjest ghost-host Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Enten det eller så går du i søvne:-) Å himmel - den tanken er enda mer skremmende!! 0 Siter
Gjest ghost-host Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Du får stille deg midt på kjøkkenet å si høyt, "skal dere nå likevel på død og liv vise at dere er her så kan dere i det minste gjøre noe fornuftg! Forventer at kjøkkenet er vasket og middagen står på bordet når jeg kommer hjem fra jobb." Evt får du tenke over hvor mye du stresser for tida.. Stresser ikke noe for tida. I dag tidlig var tuneren til parabolen påslått, og den slår jeg av hver eneste kveld. Nå begynner jeg virkelig å lure her. 0 Siter
Piraye Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Stresser ikke noe for tida. I dag tidlig var tuneren til parabolen påslått, og den slår jeg av hver eneste kveld. Nå begynner jeg virkelig å lure her. 1. har du unger? 2. Har du partner? 3. hvis ikke....ja da.......:-) får du bare godta at du ikke er alene. 0 Siter
Gjest ghost-host Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 1. har du unger? 2. Har du partner? 3. hvis ikke....ja da.......:-) får du bare godta at du ikke er alene. Har unger men de sover når jeg legger meg. Nå har jeg ryddet hele stua og fjernkontrollen til TV`n er sporløst borte, det har den vært siden ytterdøra sto åpen om morgenen. Kanskje det er mangel på fjernkontroller på den andre siden?? Og nå leter spøkelset etter flere. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Har unger men de sover når jeg legger meg. Nå har jeg ryddet hele stua og fjernkontrollen til TV`n er sporløst borte, det har den vært siden ytterdøra sto åpen om morgenen. Kanskje det er mangel på fjernkontroller på den andre siden?? Og nå leter spøkelset etter flere. hehe godt du kan le litt av det. Spøkelser dukker stort sett opp for en grunn, har dere gammelt hus hvor mange har bodd før (og da gjerne blitt drept/tatt selvmord der?) Har det bodd slektninger av deg/samboer der før, som nå er død? (at slektninger bare er tilstede for å "passe på") Har dere nylig begynt å pusse opp? Da kan dere fort hisse opp et spøkelse, komme her og pusse opp huset til h*n! Og da er det mange som opplever at ting forsvinner og helst da at verktøy og lignende blir rotet bort, for å "hindre" oppusing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.