Gå til innhold

Trang genser eller sår hals?


Gjest pærebrus875

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875

Fikk en høyhalset genser av mormor i forrige uke som førjulsgave "så du ikke fryser!" og den passet perfekt, men halsen var litt trang. Jaja, så lenge jeg får den på så vides den vel ut etterhvert tenkte jeg. Brukte den i noen timer i går for første gang, og tok den på idag fra jeg sto opp og til jeg ikke orka mer av at den var så trang. Er mange timer siden jeg skifta nå, men jeg føler meg øm rundt halsen, og føler jeg er litt hoven på ene sida.

Fikk også et "akutt" anfall av aner ikke hva nå i ettermiddagen, føler meg helt borte og føle meg også varm, mulig jeg har feber? blir sjeldent forkjøla, jeg går rett på muskelsmerter og feber og trøtthet jeg, og er ikke ofte syk heller.. men blir da ganske syk når jeg blir det.

Så er det noen her som kan si hva som er galt med halsen? Er det den som er "gåen" nå? (hadde mye vondt i bihulene for en måned siden..) Genseren var jo ikke så trang at jeg sleit med å puste, men trang nok liksom.. satt og dro i den både igår og idag for å vide den ut fortere, men føler dne er stram ennå, mulig halsen min har vært øm fra før og så kommer genseren og gjør det enda verre? eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som er forkjølte for tiden, så kanskje du er i ferd med å bli syk.

Hvis det er en ullgenser kan den sannsynligvis strekkes og tøyes en del når den er våt. Men du er ikke alene om å ikke like å ha det for stramt rundt halsen.

God bedring! Og lykke til med genseren:-)

med vennlig hilsen en annen forkjølt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...