Gå til innhold

Bære giftering etter skilte foreldre?


Gjest Vinterstorm

Anbefalte innlegg

Gjest Vinterstorm

Hva tenker dere om at tenåringsbarn velger å bære gifteringen til mor etter at foreldrene er skilt?

For meg er det utrolig sært. Giftering er noe man bærer på fingeren når man er gift, ved skilsmisse puttes den i et skrin eller smeltes om til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Altså som pynt eller fordi kjæresten har en ring også (at man "leker" forlovet på et vis? for tenåringer er det sikkert dønn alvorlig ment, men alle vet jo at det meste som skjer i tenåringers hode går over etterhvert ;-)... )

Bare som pynt, og en helt vanlig giftering, at det ikke er noen tvil om hva slags ring der, ville nok jeg også syntes var sært. Om det er en mer spesiell og sjelden ring, som kun noen få vet at er giftering, da ville jeg syntes det var ganske normalt. For da ser folk flest på det som pynt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterstorm

Altså som pynt eller fordi kjæresten har en ring også (at man "leker" forlovet på et vis? for tenåringer er det sikkert dønn alvorlig ment, men alle vet jo at det meste som skjer i tenåringers hode går over etterhvert ;-)... )

Bare som pynt, og en helt vanlig giftering, at det ikke er noen tvil om hva slags ring der, ville nok jeg også syntes var sært. Om det er en mer spesiell og sjelden ring, som kun noen få vet at er giftering, da ville jeg syntes det var ganske normalt. For da ser folk flest på det som pynt også.

Det er antakeligvis en bagatell, men jeg hadde ikke likt det om jeg var gift med en tenåringfar og både jeg og stedatter gikk med en ring der det står fra din "Tore". Det er greit at mannen har gått til alters før, for all del, men man trenger ikke å gni det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for å ha et minne om forholdet som bidro til ens egen eksistens ser jeg ikke noe galt i det. men jeg ville nok heller hatt den rundt halsen i et kjede enn på fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke hatt den på fingeren.

Datra til kjæresten har et smykke til å henge i kjedet som er laget av forlovelsesringene til kjæresten og eksen. Det er ganske fint, med hennes ring festa inni hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Det er nok ikke så vanlig vi jeg tro, jeg har selv aldri vurdert å gjøre det heller. Jeg har ringene bare liggende sammen med smykkene mine, burde vel i grunn ha fått smeltet dem om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...