Gå til innhold

Hva kan du om skikk og bruk?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk 13 av 15 riktige. Er egentlig fornøyd med det, for er ikke så god på skikk og bruk...

Jeg trodde ikke jeg var det heller, bomma på det med hvordan mannen skal trekke ut stolen for kvinnen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In english.

''Hva kan du om skikk og bruk?''

What do you can about shit and puke?

Enkelte mennesker liker å kaste opp på hverandre. Husker ikke hvilken side jeg fant dette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da en ytterst vanskelig test, da....NOT;-)

14 av 15 her også - bommet på den med bordkavaleren og stolen.

Forøvrig vil jeg protestere mot svaralternativet om at menn skal være iført _skorte_ på julebordet!

Og: Er det ikke fryktelig uhøflig av sjefen å begynne talen midt under hovedretten?? Han burde da kunne klare å unngå akkurat det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en ytterst vanskelig test, da....NOT;-)

14 av 15 her også - bommet på den med bordkavaleren og stolen.

Forøvrig vil jeg protestere mot svaralternativet om at menn skal være iført _skorte_ på julebordet!

Og: Er det ikke fryktelig uhøflig av sjefen å begynne talen midt under hovedretten?? Han burde da kunne klare å unngå akkurat det...

Enig med du!

Dessuten - mannen skal ikke skyve stolen inn. Men veloppdragne menn liksom later som om de gjør det. Selv om vi trekker den inn selv. Og dersom det skulle være en teppekant eller noe, så merken han jo det, og hjelper til. Så det punktet du "bomma" på er jo et tvilstilfelle, spør du meg!

Nå vet jeg ikke riktig om alle menn på mine jobber er så velskolert. unntatt de som er fra før hippietiden, det er de samme som åpner dører, og kan danse swing så det suser i serken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14, jeg kommer aldri til å lære forskjell på høyre og venstre...

Nei, der måtte jeg iallfall konse hardt. Men jeg har bare møtt intelligente folk som har den finurligheten. Det må være at vi tenker med alle hjernedeler, spør du meg!

Ekstrapoeng til oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du!

Dessuten - mannen skal ikke skyve stolen inn. Men veloppdragne menn liksom later som om de gjør det. Selv om vi trekker den inn selv. Og dersom det skulle være en teppekant eller noe, så merken han jo det, og hjelper til. Så det punktet du "bomma" på er jo et tvilstilfelle, spør du meg!

Nå vet jeg ikke riktig om alle menn på mine jobber er så velskolert. unntatt de som er fra før hippietiden, det er de samme som åpner dører, og kan danse swing så det suser i serken!

''Så det punktet du "bomma" på er jo et tvilstilfelle, spør du meg!''

:-D Takk for det! :-) Hvis jeg skal prøve å huske fra tidligere selskaper, så har det vel vært som du sier, ja.

Dessuten kan hjelp med å skyve stolen inn absolutt være en nødvendighet dersom kjolen er skikkelig stor! ;-)

Forøvrig enig i at 'gamlisene' er best på åpning av dører, pardans og ymist anna! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Så det punktet du "bomma" på er jo et tvilstilfelle, spør du meg!''

:-D Takk for det! :-) Hvis jeg skal prøve å huske fra tidligere selskaper, så har det vel vært som du sier, ja.

Dessuten kan hjelp med å skyve stolen inn absolutt være en nødvendighet dersom kjolen er skikkelig stor! ;-)

Forøvrig enig i at 'gamlisene' er best på åpning av dører, pardans og ymist anna! :-)

''Dessuten kan hjelp med å skyve stolen inn absolutt være en nødvendighet dersom kjolen er skikkelig stor! ;-)''

Ja, vi ser ofte at Kongen strever skikkelig med å skyve Sonja inn under bordet...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...