Gå til innhold

Gjør dagen gladere for ett nick du setter pris!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag føler jeg for å gjøre noe fint for en på dol som jeg synest virker som ett fantastisk menneske, som har hatt mye å tenke på i det siste. Glimtipper, du fortjener både en klem og en blomst, synes du takler ting som dukker opp veldig bra. Ønsker deg alt gått fremover, og beundrer ditt mot og din måte å takle ting på. Håper du får en flott helg :-)

Hper flere har noe fint å si om ett nick de beundrer her inne. Mange flere jeg kunne trekt frem, men i dag gikk tankene mine til Glimtipper.

Skrevet

Eg sender en hilsen, et blunk og ett klapp på skuldra til Jølsen! :-)

Gjest Angela25
Skrevet

Ja, enig med deg her! :-) Jeg har ogsaa tenkt mye paa henne...

Skrevet

Eg sender en hilsen, et blunk og ett klapp på skuldra til Jølsen! :-)

Takk for det, Geir! Måtte lykken smile til deg i dag, i morgen og hver eneste dag resten av ditt liv :-)

Skrevet

Takk for det, Geir! Måtte lykken smile til deg i dag, i morgen og hver eneste dag resten av ditt liv :-)

Takk det samme.

Ps! Du er flink med ord! :-)

Skrevet

Takk det samme.

Ps! Du er flink med ord! :-)

Takk som byr, det kan også komme veldig godt med i jobben min. Du er sannelig flink du også, og du vet; det er en kunst.

Skrevet

Takk som byr, det kan også komme veldig godt med i jobben min. Du er sannelig flink du også, og du vet; det er en kunst.

Jepp.

It`s a sad and beatiful day! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...