Gjest piamia Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 I dag føler jeg for å gjøre noe fint for en på dol som jeg synest virker som ett fantastisk menneske, som har hatt mye å tenke på i det siste. Glimtipper, du fortjener både en klem og en blomst, synes du takler ting som dukker opp veldig bra. Ønsker deg alt gått fremover, og beundrer ditt mot og din måte å takle ting på. Håper du får en flott helg :-) Hper flere har noe fint å si om ett nick de beundrer her inne. Mange flere jeg kunne trekt frem, men i dag gikk tankene mine til Glimtipper. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Eg sender en hilsen, et blunk og ett klapp på skuldra til Jølsen! :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, enig med deg her! :-) Jeg har ogsaa tenkt mye paa henne... 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Eg sender en hilsen, et blunk og ett klapp på skuldra til Jølsen! :-) Takk for det, Geir! Måtte lykken smile til deg i dag, i morgen og hver eneste dag resten av ditt liv :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Takk for det, Geir! Måtte lykken smile til deg i dag, i morgen og hver eneste dag resten av ditt liv :-) Takk det samme. Ps! Du er flink med ord! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Takk det samme. Ps! Du er flink med ord! :-) Takk som byr, det kan også komme veldig godt med i jobben min. Du er sannelig flink du også, og du vet; det er en kunst. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Takk som byr, det kan også komme veldig godt med i jobben min. Du er sannelig flink du også, og du vet; det er en kunst. Jepp. It`s a sad and beatiful day! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.