Gå til innhold

Halvrent undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirasjon fra trådene under her, hvor mange dager kan du gå med samme truse før du skifter den?

Skrevet

Det har eg allerede svart på, eg snur (vrenger) trusa etter to dager og bruker den i to dager til, dvs. totalt 4 dager!

Skrevet

æsj,max en dag selvfølgelig..

''æsj,max en uke selvfølgelig..''

Men hva gjør du uken etter da? Har du nytt da eller har du vasket samme settet og bruker dette om igjen?

Skrevet

Det har eg allerede svart på, eg snur (vrenger) trusa etter to dager og bruker den i to dager til, dvs. totalt 4 dager!

Høres rimelig ut. Slitsomt med overdreven hygiene.

Skrevet

''æsj,max en uke selvfølgelig..''

Men hva gjør du uken etter da? Har du nytt da eller har du vasket samme settet og bruker dette om igjen?

haha.. max en dag mente jeg da.. *ler*

Skrevet

haha.. max en dag mente jeg da.. *ler*

Nåh, vel det blir straks noe helt annet. Hvor lenge har du hatt på deg trusa du går i nå?

Skrevet

Nåh, vel det blir straks noe helt annet. Hvor lenge har du hatt på deg trusa du går i nå?

sto en dag i stad og da men:p jeg skifter hver dag, så det vil si jeg tok den på meg når jeg sto opp.. Interessant spørsmål :P

Skrevet

sto en dag i stad og da men:p jeg skifter hver dag, så det vil si jeg tok den på meg når jeg sto opp.. Interessant spørsmål :P

Hadde du blitt trist hvis noen kommenterte at det lukta vondt av deg og at du kanskje måtte bytte truse? Har du opplevd dette før? I såfall, hva gjorde du da?

Skrevet

Høres rimelig ut. Slitsomt med overdreven hygiene.

Helt enig.

Men lurer på kor ofte Lars Monsen skifter?

Skrevet

en uke, så vrenger jeg den. så to uker i slengen. samme med sokkene!!

Skrevet

Helt enig.

Men lurer på kor ofte Lars Monsen skifter?

Det tør jeg ikke svare deg på her, sånn på røde rappen. Jeg kan likevel opplyse deg om at jeg har, fra varierende kilder, at Lars Monsen slett ikke bytter undertøy i det hele tatt. Faktisk har han gått så langt som å lage skremselspropaganda mot altfor rene truser.

Skrevet

en uke, så vrenger jeg den. så to uker i slengen. samme med sokkene!!

Sokkene kan man jo alltids bare speilvende, altså bruke høre sokk på venstre fot den følgende uken. Deretter kan man være litt sprø, bruke ulike sokker som par osv. Det blir kanskje litt vel drøyt da.

Skrevet

Sokkene kan man jo alltids bare speilvende, altså bruke høre sokk på venstre fot den følgende uken. Deretter kan man være litt sprø, bruke ulike sokker som par osv. Det blir kanskje litt vel drøyt da.

ja, er lurt. svetter masse på venstre fot. så hvis jeg speilvender de så får jeg svettet godt i begge.

Skrevet

ja, er lurt. svetter masse på venstre fot. så hvis jeg speilvender de så får jeg svettet godt i begge.

Svette er alltid bra, slik at porene blir skikkelig renset. Nå fikk du meg til å tenke på portvinsnese.

Skrevet

Hadde du blitt trist hvis noen kommenterte at det lukta vondt av deg og at du kanskje måtte bytte truse? Har du opplevd dette før? I såfall, hva gjorde du da?

haha.. nei.. har du? :P

Skrevet

Jeg har allerede lagt fram juletrusa mi. Den tar jeg på på lillejulaften. 1.januar er det på med helårstrusa!

Skrevet

haha.. nei.. har du? :P

Nei, jeg er altfor glad i parfyme. Faktisk bader jeg i det, så får jeg litt historisk kultur med meg i samme slengen (henviser blant annet til "Solkongen")

Skrevet

Nei, jeg er altfor glad i parfyme. Faktisk bader jeg i det, så får jeg litt historisk kultur med meg i samme slengen (henviser blant annet til "Solkongen")

Hjelper ikke mye med parfyme om du lukter dritt :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...