Gå til innhold

Halvrent undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper ikke mye med parfyme om du lukter dritt :P

Dritt og dritt. En god blanding av gamle matrester og fyll fra i går. I allefall er det det jeg forbinder med å lukte dritt. Særlig gammel fyllesvette lukter godt, når det lukter svette og gammel tobakk av det fjonge kostymet man tok på seg kvelden før.

Skrevet

Jeg har allerede lagt fram juletrusa mi. Den tar jeg på på lillejulaften. 1.januar er det på med helårstrusa!

Må gjøre vondt når du river av helårstrusa, tenk hvordan den har blitt limet fast :-)

Skrevet

Dritt og dritt. En god blanding av gamle matrester og fyll fra i går. I allefall er det det jeg forbinder med å lukte dritt. Særlig gammel fyllesvette lukter godt, når det lukter svette og gammel tobakk av det fjonge kostymet man tok på seg kvelden før.

oh yeah :P

Skrevet

Må gjøre vondt når du river av helårstrusa, tenk hvordan den har blitt limet fast :-)

Det er derfor det holder å skifte truse to ganger i året. Sparer meg for barberhøvel og -skum på den måten!

Skrevet

Vurderer å gjøre som budeia gjorde før i tiden. Når hun dro til fjells med dyrene om våren hengte hun underbuksa opp i en furu langs stien. Når hun gikk hjem om høsten, tok hun underbuksa på seg igjen. Buksefurua står der den dag i dag.

Skrevet

Hva i alle dager skal man med undertøy!! ;0)

Hæ!? Er selveste Britney Spears en doler!!! Det hadde jeg jammen ikke trodd. Hei Britney!! *smile søtt* ;-)

Skrevet

Hæ!? Er selveste Britney Spears en doler!!! Det hadde jeg jammen ikke trodd. Hei Britney!! *smile søtt* ;-)

hihi,hei,hei!!! ;0)

Skrevet

hihi,hei,hei!!! ;0)

Tør jeg spørre om autografen.... ;-)

Skrevet

Lite å gjøre i dag, eller veldig nysgjerrig?

Uff, der var du.

Skrevet

Tør jeg spørre om autografen.... ;-)

Må bli på jule trusa da!! ;0)

Skrevet

Truse og sokker skiftes hver dag!!!!

Truse kan skiftes på kvelden etter trening, og da kan jeg bruke den dagen etter også.

Skrevet

Det tør jeg ikke svare deg på her, sånn på røde rappen. Jeg kan likevel opplyse deg om at jeg har, fra varierende kilder, at Lars Monsen slett ikke bytter undertøy i det hele tatt. Faktisk har han gått så langt som å lage skremselspropaganda mot altfor rene truser.

Eg _vet_ at Lars Monsen har gått langt, men at han hadde gått så langt det visste eg ikkje.

Skrevet

Helt enig.

Men lurer på kor ofte Lars Monsen skifter?

han er jo stort sett alene på turene sine, så svaret er vel "aldri".

hadde de vært flere, kunne de jo byttet med hverandre.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...