Gå til innhold

Stryking av klaer,gru!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Etter aa ha bodd til svigers i sommer, der hun er skikkelig husmor de lux, stryker til og med frottesokker og jeans!!!

Ja, saa begynte jeg med det samme da, ville ikke hun skulle ha ekstra arbeid,saa vi delte likt...

Men hjelpes, naa gidder jeg ikke mer stryking! Nok med arbeidskjortene til mannen, that`s it!

Ja, hva stryker dere damer og menn?

Skrevet

stryker finsjortene til sambo og litt babyting. b.la sengetøyet hennes. og selfølgelig duker. har lyst å stryke sengetøyet våres også, men gidd rett og slett ikke. gjør du det?

Gjest Angela25
Skrevet

stryker finsjortene til sambo og litt babyting. b.la sengetøyet hennes. og selfølgelig duker. har lyst å stryke sengetøyet våres også, men gidd rett og slett ikke. gjør du det?

Huff,ja det gjor jeg! Jeg stryker alt!! Men naa er jeg lei! Har ikke stryket en ting denne uka....:-) Faatt nok!

Skrevet

Jeg stryker klær stort sett bare en gang i året og det er på 16.mai. Bunadsskjortene bare MÅ strykes, enten jeg vil det eller ei. Annethvert år stryker jeg riktignok juleduken også, men i år kommer svigermor, så da slipper jeg å gjøre det selv :-P

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg stryker klær stort sett bare en gang i året og det er på 16.mai. Bunadsskjortene bare MÅ strykes, enten jeg vil det eller ei. Annethvert år stryker jeg riktignok juleduken også, men i år kommer svigermor, så da slipper jeg å gjøre det selv :-P

Ja svigermoedre er gode og ha ;-)

Her gikk vaskemaskina i stykker denne uka, saa hun vasket det vi tok med, torket dem, og stroek dem...:-)

Skrevet

Minst mulig!!!!

Før kjøp av nytt tøy tar jeg ofte 'krølltesten': Pust på stoffet (=tilfører litt fukt) og så krølle det kraftig sammen inni knyttneven og slipp. Krøller det seg for mye, lar jeg være å kjøpe! ;-)

Skrevet

16. mai, ja, da strykes det her også! ;-)

Men juleduken sendes stort sett til vask og rull ( 3 meter lang duk til spisebord). Koster ca 150 kroner, og det er det jammen meg verdt:-)

Skrevet

Ja svigermoedre er gode og ha ;-)

Her gikk vaskemaskina i stykker denne uka, saa hun vasket det vi tok med, torket dem, og stroek dem...:-)

Svigermor synes nok jeg er ganske slurvete når det kommer til stryking, men hun holder klokelig munn ;-)

Skrevet

16. mai, ja, da strykes det her også! ;-)

Men juleduken sendes stort sett til vask og rull ( 3 meter lang duk til spisebord). Koster ca 150 kroner, og det er det jammen meg verdt:-)

Det må jeg helt til byen for å få til, så kjøringe fram og tilbake tar like lang tid som å stryke duken sjøl *sukk*

Skrevet

Her strykes bare skjorta til minstemann når han skal i bursdag, på 17.mai og til jul.

Skrevet

Huff,ja det gjor jeg! Jeg stryker alt!! Men naa er jeg lei! Har ikke stryket en ting denne uka....:-) Faatt nok!

nå har jeg nettopp strøke litt ting og tang. takk for dytten :)

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg liker å stryke klær, liker å se at klærne blir fine og glatte.

Til førstemann strøk jeg til og med tøybleiene.

Hilsen

Skrevet

Det må jeg helt til byen for å få til, så kjøringe fram og tilbake tar like lang tid som å stryke duken sjøl *sukk*

Ja, det skjønner jeg! *dyp og inderlig medfølelse*

Skrevet

Jeg gjør som morsan, kjøper ikke plagg som krever stryking. Jeg har lite klær som må strykes, det samme gjelder mann og barn. Det som måtte være av klær og duker leverer jeg til mannen min. Han er en racer med strykejernet :)

Skrevet

I dag har min mor strykt mannens skjorte,det syns jeg er såå vanskelig å få til.

Ellers stryker jeg,INGENTING!!!!

Har bedre ting å bruke tiden min på...

(bortsett fra guttungens perler da;)

Skrevet

Jeg liker å stryke klær, liker å se at klærne blir fine og glatte.

Til førstemann strøk jeg til og med tøybleiene.

Hilsen

Du lider ikke av den lite kjente (og lite utbredte) psykdommen strykemani? Det er alvorlig, får du ikke hjelp i tide går du til slutt løs på vegger, mann og barn med strykejernet. Eneste kuren er totalavholdenhet i minst fire måneder.

(Når du bare strøyk tøybleiene til førstemann regner jeg med at det var fordi du gikk over til papirbleier?)

Skrevet

Jeg stryker mindre og mindre.

Stryker hodeputetrekk, noen få bluser og duker.

Skrevet

Åh - jeg hater å stryke. Men har noen bluser som må strykes for å bli fine. Det sier seg vel selv at de sjelden er i bruk.

Sparer litt jobb på at jeg har sluttet å bruke duker ;-)

Svigermor stryker alt. Sokker, truser og lommetørklær inkludert.

Skrevet

Minst mulig!!!!

Før kjøp av nytt tøy tar jeg ofte 'krølltesten': Pust på stoffet (=tilfører litt fukt) og så krølle det kraftig sammen inni knyttneven og slipp. Krøller det seg for mye, lar jeg være å kjøpe! ;-)

Ah - smart. Det skal jeg huske på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...