Gå til innhold

hotel cæsar

Anbefalte innlegg

Gjest parykken...
Skrevet

noen her som følger med på det?

har dere sett på håret til hun som er mørkhudet (husker ikke navnet) bruker hun parykk? ser så kunstig ut, eller er det bare slik...

Skrevet

Ja det ser litt kunstig ut. Godt mulig det er parykk...

Skrevet

Vet ikke, tror ikke hun hadde sett særlig bra ut hverken med eller uten parykk.

Gjest Teatrika
Skrevet

Ja det ser litt kunstig ut. Godt mulig det er parykk...

Kunstig?? Du kjenner ikke veldig godt til afrikanske hårtyper eller?

Skrevet

Kunstig?? Du kjenner ikke veldig godt til afrikanske hårtyper eller?

eh..

Skrevet

ja... ??

jeg synes det ser kunstig ut. Samme for meg hva du synes eller mener..

Skrevet

Enig med deg. Synes håret hennes ser veldig kunstig ut. Ikke noe galt i det, men det ser bare ikke naturlig ut at en neger har slik frisyre. Men synes fargen kler henne, dessuten har hun fine klær.

Skrevet

Enig med deg. Synes håret hennes ser veldig kunstig ut. Ikke noe galt i det, men det ser bare ikke naturlig ut at en neger har slik frisyre. Men synes fargen kler henne, dessuten har hun fine klær.

enig :)

Gjest tror jeg da
Skrevet

Jeg tror det er "neger-krusete" hår som har blitt rettet ut, og da ser det sikkert stivt og unaturlig ut ...

Gjest Teatrika
Skrevet

Ja, og grunnen til at det ser kunstig ut er fordi det er en afrikansk hårtype, og er blitt rettet ut. Da blir ofte resultatet slik.

Gjest Mazda240
Skrevet

Jeg tror det er "neger-krusete" hår som har blitt rettet ut, og da ser det sikkert stivt og unaturlig ut ...

Åh, pass deg for å bruke ordet neger - det er rassistisk. Kannibalhår eller slavehår tenker jeg vi bruker....øhm.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg har tenkt tanken selv..Det ser veldig parykkaktig ut..Hun har vel muligens opprinnelig krøller også..

Gjest this is a signature
Skrevet

Vet ikke, tror ikke hun hadde sett særlig bra ut hverken med eller uten parykk.

Hva er galt med dama? Hun ser jo bra ut..

Skrevet

Ja, og grunnen til at det ser kunstig ut er fordi det er en afrikansk hårtype, og er blitt rettet ut. Da blir ofte resultatet slik.

ja og da ser det kunstig ut!

Gjest tror jeg da
Skrevet

Åh, pass deg for å bruke ordet neger - det er rassistisk. Kannibalhår eller slavehår tenker jeg vi bruker....øhm.

:) jeg stemte på VG her en dag at "neger" er et helt vanlig ord, så her i huset er ikke neger noe skjellsord :)

Skrevet

Hva er galt med dama? Hun ser jo bra ut..

Ja, helt enig. Hun er flott :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...