Gå til innhold

Musikk til sex


MaxPax

Anbefalte innlegg

Hei!

Planlegger å lage en "elskovs-cd" som jeg vil ha med meg neste gang jeg skal besøke kjæresten min. Vi har jo noen låter som liksom er "våres", men lurer litt på hva slags musikk dere spiller når dere ønsker å ha en romantisk elskovsstund med deres kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier man å knulle til musikk altså? Hm. Har jeg aldri tenkt på. Den mest opphissende lyden for meg er uansett hans opphissede pust. :o)

Å jo da - vi har jo noen favorittsanger :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo da - vi har jo noen favorittsanger :-D

Du vil ikke dele de sangene da?

Det er ikke slik at jeg er nødt til å høre på musikk når jeg skal ha sex, men av og til kan det være en god vri ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke dele de sangene da?

Det er ikke slik at jeg er nødt til å høre på musikk når jeg skal ha sex, men av og til kan det være en god vri ;-)

Den ene er en med Whitney Houston . "My love is your love" (forresten flere fine på den cd'en med samme navn). Litt sein, men ganske eggende, særlig hvis en har hatt litt rødvin først :-)

Den andre vet jeg ikke navnet på, men de synger noe sånt som: "hey, mambo, dumdumdumdudedi, hey mambo.....!" Mye høyere tempo enn den første!

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Thomas Dybdal - One Day You'll Dance For Me, New York City (hele cd'n)

Guns'n'Roses - November Rain

Metal for litt røffere sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...