Gå til innhold

Kan dere anbefale et bra lunchsted i Oslo?


Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest best wishes

Jeg er ikke noe særlig oppdatert på buffet-fronten, men hvis du med 'familien' mener barn i ymse aldre, anbefaler jeg Thank God it's Friday.

hva slags sted er det? heter restauranten virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

hva slags sted er det? heter restauranten virkelig det?

Populært kalt Fridays... Den på Aker Brygge er den desidert beste for barn, de andre er trange og små. Personalet er hyggeligere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Er det do på Mecca? Det står ingen ting om det.

Det er vel i mot reglementet om det ikke er do på en restaurant eller ?

Eller tenker du på på HWC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i mot reglementet om det ikke er do på en restaurant eller ?

Eller tenker du på på HWC?

Jeg tenkte på det siste :o)

Det er påbudt på nye steder men veldig mange har fått fritak så derfor vet man ikke. Og siden flyfly har vært der så er det enkelt å spørre. Man kan nemlig ikke stole på betjeningen når man ringer, de sier ja selv om det er trappetrinn inn til doen eller inne på doen eller nei fordi de ikke vil ha rullestolbrukere som kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

Har hatt med unger til Mecca, det var suksess. Og de hadde skikkelig ok barnemeny. :)http://www.mecca.no/velkommen.html

Ungene mine liker seg best på Yaya's. Men jeg tror ikke de åpner før kl 16.00 Det er uansett en kul opplevelse å ha med barn dint. :)http://yayas.no/

Har de noen form for barnemeny på yayas? Hva da i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det do på Mecca? Det står ingen ting om det.

Jeg var ikke på do der, men registrerte at det ikke var noen trapper inn til toalettet ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de noen form for barnemeny på yayas? Hva da i så fall?

Ungene mine spiste mindre porsjoner av voksenmenyen. Datra spiste en mild kyllingrett, tror det var nr 26 på menyen, og guttungen spiste vårruller som sto på forrett-menyen. Jeg forberedte dem på at det ikke kom til å være mat de var vant til, men at de måtte smake på noe helt nytt - altså at det ikke var pølser og pommes frites tilgjengelig. Det gikk kjempebra, de satt som tente lys ved bordet i godt over en time, og det er ikke så vanlig til å være dem. :)

Hadde med datra til kjæresten din en gang også som er litt større, hun spiste en vanlig rett fra menyen, noe kylling i sursøt saus, tror jeg det var.

Også er det jo noe med hele atmosfæren som er så utrolig kul for ungene. Plutselig begynner det å "lyne, tordne og regne". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også anbefale Mecca - kjempebra både sommer (!) og vinter.

Det var kjempefint der. Vi legger definitivt turen dit til sommeren også, ja. Jeg likte så godt at barnemenyen var så ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ungene mine spiste mindre porsjoner av voksenmenyen. Datra spiste en mild kyllingrett, tror det var nr 26 på menyen, og guttungen spiste vårruller som sto på forrett-menyen. Jeg forberedte dem på at det ikke kom til å være mat de var vant til, men at de måtte smake på noe helt nytt - altså at det ikke var pølser og pommes frites tilgjengelig. Det gikk kjempebra, de satt som tente lys ved bordet i godt over en time, og det er ikke så vanlig til å være dem. :)

Hadde med datra til kjæresten din en gang også som er litt større, hun spiste en vanlig rett fra menyen, noe kylling i sursøt saus, tror jeg det var.

Også er det jo noe med hele atmosfæren som er så utrolig kul for ungene. Plutselig begynner det å "lyne, tordne og regne". :)

Hei, takk for svar. Vi prøver oss. Lei av at ungene alltid skal ha pommes frites og hamburger :)

Har bestilt bord før Blåfjell - forestilling i neste uke. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det siste :o)

Det er påbudt på nye steder men veldig mange har fått fritak så derfor vet man ikke. Og siden flyfly har vært der så er det enkelt å spørre. Man kan nemlig ikke stole på betjeningen når man ringer, de sier ja selv om det er trappetrinn inn til doen eller inne på doen eller nei fordi de ikke vil ha rullestolbrukere som kunder.

Det er en stor do der med stellebord, har ikke fått med meg om det er lett å komme inn med rullestol, men god plass inne på doen hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...