Gå til innhold

Vista's harddiskforbruk


Gjest Kaptein Sorte-Bill

Anbefalte innlegg

Gjest Kaptein Sorte-Bill

Hei.

Jeg lurer på hvor stor plass det er vanlig at Vista (Home Basic) forbruker jeg. Nå har det jaggu suget opp cirka 35 GB. Jeg syns dette høres så veldig mye ut, og mye mer enn hva harddiskforbruket i starten var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Nå har jeg ikke selv prøvd Vista, men XP har jo en uvane å samle på midlertidige filer etter surfing o.l. Har du slått av lagring av dette? Driver noe du har lagt inn, eller Vista selv, og tar backup av filer ofte, så kan du vurdere å lagre litt sjeldere og slette backup-filene etter kortere tid f eks.

Sikkert noe slik som tar opp diskplass hos deg, du må bare finne ut hva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. :)

Jøsses, ikkje dårlig.

Nå har eg hodt "fortet" mer eller mindre aleina her i et par måneder, så nå trenger eg selskap og/eller avlastning.

Ps! Håper du har hatt det bra de siste årene! :-)

Mvh GeirB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses, ikkje dårlig.

Nå har eg hodt "fortet" mer eller mindre aleina her i et par måneder, så nå trenger eg selskap og/eller avlastning.

Ps! Håper du har hatt det bra de siste årene! :-)

Mvh GeirB

Å såpass ja. Vel, jeg er ikke så ofte innom her lenger. Men kan ikke gi opp helt heller da.

Alt bare bra her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...