Gå til innhold

Hun slapp pisking!


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Fordi for mange er det et dilemma. Enten bor man i landet og beholder familien, eller så flytter man og mister alt og alle.

Tenker ikke på de inngifte, men de som velger å bosette seg i slike land av fri vilje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Hjelpe andre mennesker for eksempel? Kan tenke meg mange grunner.

Hjelpe er en meget god grunn! Ære være de som risikerer alt for sine medmennesker!

Mange er der jo bare fordi de tjener gode penger.... Det hadde aldri jeg turt ;(

Når en kvinne som ble voldtatt av syv menn, kan bli dømt til 200 piskeslag, fordi hun ikke reiste sammen med en slektning....

Ingen penger i verden kunne fått meg dit ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var da enda godt!

Ja! Hvor mange piskeslag kan man overleve, tror du?

Har lest at det er en grense, men husker selvfølgelig ikke det. En kvinne ble jo nettopp dømt til 200 piskeslag, hun hadde blitt voldtatt av syv menn, men mannen hun var ute og kjørte med var ikke en slektning...;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hvor mange piskeslag kan man overleve, tror du?

Har lest at det er en grense, men husker selvfølgelig ikke det. En kvinne ble jo nettopp dømt til 200 piskeslag, hun hadde blitt voldtatt av syv menn, men mannen hun var ute og kjørte med var ikke en slektning...;(

200 vil jeg tro kan føre til døden, i hvert fall hvis man ikke får ordenlig legebehandling etterpå. Litt avhengig av pisk må man da bli helt "avhudet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

200 vil jeg tro kan føre til døden, i hvert fall hvis man ikke får ordenlig legebehandling etterpå. Litt avhengig av pisk må man da bli helt "avhudet".

Grusomt! Tenk at noen kan gjøre dette mot andre...;(

Jeg vil tro dødligheten er høy, når offeret påføres så mange piskeslag, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enda viktigere spørsmål er hvorfor vi lar tusenvis av mennesker med det menneskesynet bosette seg i Norge.

Er folk så naive at de tror at de som kommer hit legger igjen sin kultur på grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...