Gå til innhold

Halvreint tøy


Orio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke alltid skittent selv omdet er brukt.

Jeg henger det ut å lufter det litt,før jeg henger det inn igjen!

Hadde det vært skittent hadde det jo ikke vært noe problem, da er det rett i skittentøykurven og så inn i vaskemaskinen.

Men klær som har vært brukt en gang, kanskje bare i kort tid, hører jo ikke hjemme i skittentøyet. Men jeg får meg ikke til å henge det tilbake i skapet. Har ikke en gang tenkt på at det er en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196366587' post='3734319]

Det er enkelt; man henger det i skapet. :P

Hvis jeg har brukt en topp i to timer, så er ikke det noe problem.

Jeg skjønner ikke hvordan du orker å bland rent tøy med tøy som du har brukt. Og hvordan greier du å holde rede på hvor mye du har brukt og når det trenger å vaskes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vasker alt etter en gangs bruk, også langbukser,

dongeri, strikkejakker- og gensere og yttertøy... må det da

bli fryktelig mye vask og ta veldig lang tid å vaske klær hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan du orker å bland rent tøy med tøy som du har brukt. Og hvordan greier du å holde rede på hvor mye du har brukt og når det trenger å vaskes?

Nei, det er mye du ikke skjønner. Folk som har hjerne og system kan leve med det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196368689' post='3734358]

Nei, det er mye du ikke skjønner. Folk som har hjerne og system kan leve med det ;o)

''Nei, det er mye du ikke skjønner.''

Jeg må vel bare beklage at jeg er så dum. Visste ikke at jeg plaget deg så voldsomt. Vel, vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke helt det der heller. Skittent i skittentøyskurven og rent i klesskapet. Har man brukt det litt og legger det til sides igjen så begynner det jo å lukte etter ei stund. Hadde en eks som gjorde det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller.... uten at jeg synes det er så ille å gjøre det så lenge det er reint..

Nei, jeg vet heller ikke hvorfor jeg aldri gjør det. Men nå er stort sett mitt vanlige innetøy møkkete etter et par timer. Ting jeg bruker ute bruker jeg flere ganger, det holder seg renere mye lenger. Men det havner ikke i skapet nei :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet heller ikke hvorfor jeg aldri gjør det. Men nå er stort sett mitt vanlige innetøy møkkete etter et par timer. Ting jeg bruker ute bruker jeg flere ganger, det holder seg renere mye lenger. Men det havner ikke i skapet nei :o)

Møkkete etter et par timer? Hvordan klarer du det? *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkete etter et par timer? Hvordan klarer du det? *gruble*

Man søler utrolig mye når man sitter. Det er helt utrolig. Bare tenk deg hvis du skal lage mat eller hente deg et glass vann. Dessuten er man alltid møkkete på hendene og tar på seg selv hele tida. Det gjør nok dere andre også men siden dere er rene på hendene så synes det ikke.

Så man er helt avhengig av ute og innetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg gjør ikke det, jeg får småpanikk med tanken på at blir blandet. Har knagger på veggen som det henges på, eller jeg legger det over dusjkrakken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man søler utrolig mye når man sitter. Det er helt utrolig. Bare tenk deg hvis du skal lage mat eller hente deg et glass vann. Dessuten er man alltid møkkete på hendene og tar på seg selv hele tida. Det gjør nok dere andre også men siden dere er rene på hendene så synes det ikke.

Så man er helt avhengig av ute og innetøy.

*går opp et lys*

Møkkete på hendene fordi du bruker hendene til å komme deg fram med rullestolen?

Hehe, nå føler jeg meg ikke videre lur her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...