adelie Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Spørsmål: Er du fornøyd med fastlegen din? (Jeg har ikke helt tillit til min... Går sjelden til lege, for jeg tror ikke de kan hjelpe meg hvis det ikke er noe som gir utslag på en blodprøve el.) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg er kjempefornøyd med fastlegen min! Han er hyggelig og oppdatert, effektiv når det trengs og empatisk når det trengs. Og jeg har aldri ventet lenge på å få time hos ham. 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg er kjempefornøyd med fastlegen min! Han er hyggelig og oppdatert, effektiv når det trengs og empatisk når det trengs. Og jeg har aldri ventet lenge på å få time hos ham. Er fornøyd med min lege.Men det er lang vente tid da... Ellers må vel folk stole mer på seg selv og kreve mer.. Er man ikke førnøyd er det vel bare å bytte da?? 0 Siter
fresja Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er ikke helt tilfreds med fastlegen. Han kommer fra en annen verdensdel. For det første har han vel litt problem med dialekten vår, for det andre kommer han nok fra en helt annen kultur enn oss. De andre legene har dessverre fulle lister. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jepp, min fastlege er en veldig flink og sympatisk fyr. Har gått til han i 6 år nå (tror jeg...?), og har ikke tenkt å bytte selv om vi flytter til en annen del av byen om en drøy uke. Han er forresten inder, tenkte jeg skulle nevne det siden jeg ser andre kommenterer "våre nye landsmenn" negativt under her ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Også veldig fornøyd med legekontoret i sin helhet. Får time veldig raskt også. Går vel aldri mer enn en uke fra jeg bestiller time til jeg får time hos legen. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei. Han er blid og hyggelig, men han gidder ikke høre på det jeg har å si og avbryter meg. Jeg har riktignok kun vært der to ganger. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 ja jeg er fornøyd, Jeg går til et legekontor og det er lett å få time, og lett å komme frem på telefonen. Eneste som er litt kjipt er at jeg føler at konsultasjonene går på stoppeklokke. Men sånn må det vel være, hvis man skal få time raskt der. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Njoda, har tillit til ham, men han er så himla trøtt noen ganger. Da går samtalen tregt Har hatt han i 13år nå. Snill og grei 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei, jeg er ikke fornøyd men det er ingen andre ledige i nærheten. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg er veldig fornøyd. Kjempeflink dame, og stiller opp mer enn hva som er nødvendig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg er veldig fornøyd med fastlegen vår! 0 Siter
Piraye Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Tja, nå har jeg bare vært hos han en gang, siden jeg byttet for ikke så lenge siden og siden jeg egentlig mer eller mindre aldri går til lege. Men likte han den ene gangen jeg var der. Observant og hjelpsom og fikk med seg mye mer enn det jeg egentlig var der for... 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er fornøyd med min lege.Men det er lang vente tid da... Ellers må vel folk stole mer på seg selv og kreve mer.. Er man ikke førnøyd er det vel bare å bytte da?? pst når du skal svare på et innlegg så må du trykke svar på innlegg til _den som har startet tråden_ for at trådstarter skal få den. Koselig med nytt blod 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Fastlegen min er effektiv, for å si det sånn. Veldig effektiv. Han konsentrerer seg om blodprøvesvar og ikke annet. Og så skriver han ut resepter. Får ikke sagt så mye når jeg er hos han. Er der ca. 5 minutter, ikke stort mer. Så at han tjener over 700 000 i året. jaja. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ok fornøyd med selve fastlegen - når hun er på plass. Ulempen er at hun sjelden er det, men heldigvis er hun tilknyttet et senter hvor vi da evt. får time, eller til og med drop-in, hos annen lege. 0 Siter
Helmi Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, veldig fornlyd. Har aldri hatt en så dyktig og sympatisk lege som hele familien har nå. Henne vil jeg beholde 0 Siter
annegunn Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei. Ikke gubben heller, han har en annen fastlege på samme legesenter. Så jeg betaler meg ut av hele problematikken, og har fast privat lege jeg er knallfornøyd med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.