skal Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, men ikke den forrige. Byttet i sommer og er veldig fornøyd! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg er veldig fornøyd med henne! Har hatt henne i over åtte år, og nå bruke hele familien henne. Kan komme med små og store ting, og blir alltid tatt seriøst. Også hvis vi trenger henvisninger til spesialister. 0 Siter
adelie Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Ja, men ikke den forrige. Byttet i sommer og er veldig fornøyd! Jeg innbiller meg at de som ikke har fulltegnede lister ikke er så populære av en eller annen grunn. Så jeg har ikke lyst å bytte. Har hatt 2 eller 3 konsultasjoner, og føler han blir greiere etter hvert som han kjenner meg. 0 Siter
adelie Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Ja, jeg er veldig fornøyd med henne! Har hatt henne i over åtte år, og nå bruke hele familien henne. Kan komme med små og store ting, og blir alltid tatt seriøst. Også hvis vi trenger henvisninger til spesialister. ''Kan komme med små og store ting,'' De få gangene jeg har vært hos legen, føler jeg at jeg går derfra med "uforrettet sak". Kun blodprøver som teller der i gården. 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg innbiller meg at de som ikke har fulltegnede lister ikke er så populære av en eller annen grunn. Så jeg har ikke lyst å bytte. Har hatt 2 eller 3 konsultasjoner, og føler han blir greiere etter hvert som han kjenner meg. Jeg hadde en som hadde fulltegnede lister, og 'enden på visa' var at jeg aldri kom inn til han - bare til den som for tiden var turnuskandidat på legesenteret.... Så etter å ha hatt samme fastlege siden ordningen ble innført uten _en eneste gang_ å ha fått time hos han, har jeg nylig byttet til en med færre på lista...;-) 0 Siter
adelie Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde en som hadde fulltegnede lister, og 'enden på visa' var at jeg aldri kom inn til han - bare til den som for tiden var turnuskandidat på legesenteret.... Så etter å ha hatt samme fastlege siden ordningen ble innført uten _en eneste gang_ å ha fått time hos han, har jeg nylig byttet til en med færre på lista...;-) OK, jeg skjønner. Fordeler og ulemper. Og i ditt tilfelle kun ulempe! 0 Siter
illuminatum Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fastlegen min reddet livet mitt for 15 år siden, så jeg har en viss tillitt til ham. For de mindre tingene er jeg ikke like trygg på ham, men det kan jeg leve med. 0 Siter
Tralla Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Greit nok, men blir jeg rammet av noe sykdom som trenger oppfølging ville jeg nok ha bytta. Veldig fornøyd med legesenteret da. Alle pasienter får time på dagen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg innbiller meg at de som ikke har fulltegnede lister ikke er så populære av en eller annen grunn. Så jeg har ikke lyst å bytte. Har hatt 2 eller 3 konsultasjoner, og føler han blir greiere etter hvert som han kjenner meg. Husker for noen år siden da legenes størrelse på pasientlista ble offentliggjort i avisen, så lå vår lege ganske lang nede, dvs hun hadde få pasienter i forhold til veldig mange andre. Men for oss betyr jo det at vi får time omtrent på dagen når vi trengenr det. Hun jobber også på et legesenter der de er 3 leger, slik at hvis det haster, og vår lege er fullbooket, får vi som regel time hos en av de andre :-) 0 Siter
skal Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg innbiller meg at de som ikke har fulltegnede lister ikke er så populære av en eller annen grunn. Så jeg har ikke lyst å bytte. Har hatt 2 eller 3 konsultasjoner, og føler han blir greiere etter hvert som han kjenner meg. Jeg sjekket rundt og fikk noen anbefalt etterhvert. De hadde fulle lister, men fulgte med på nettet om det ble hull. Plutselig en dag var det 4 ledige plasser og så byttet jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.