Gå til innhold

forstår dere denne Lucia-reklamen på tv2?


Gjest hvem skal jeg være i dag mon tro?

Anbefalte innlegg

Gjest hvem skal jeg være i dag mon tro?

jeg tror det er på tv2 den går, om et foreldrepar som kommer inn under en Lucia-oppvisning, og det er en reklame for kid interiør.

men jeg forstår ikke reklamen.

Kan noen forklare meg den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan da ikke være så vanskelig å forstå. Foreldre har midt oppe i en travel hverdag glemt at det er lucia-feiring på skolen, og har glemt å sende med hvit kappe til sønnen, og han står VELDIG synlig på podiet i rød genser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være så vanskelig å forstå. Foreldre har midt oppe i en travel hverdag glemt at det er lucia-feiring på skolen, og har glemt å sende med hvit kappe til sønnen, og han står VELDIG synlig på podiet i rød genser...

Men hva har det med Kid og interiør å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har det med Kid og interiør å gjøre?

Fordi du da får tips om enkle og billige julegaver, og kanskje sparer inn nok tid i julerushet til å klare å huske alt ungene skal gjøre i tiden før jul.

(I tillegg har de vel hvitt sotff/laken, slik at poden får luciakappe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har det med Kid og interiør å gjøre?

Reklame trenger ikke ha driekte tilknytning til bestemte produkter, trådstarter husket f.eks Navnet på butikken selv om hun ikke skjønte reklamen. Da er uansett noe av hensikten oppnådd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

Det kan da ikke være så vanskelig å forstå. Foreldre har midt oppe i en travel hverdag glemt at det er lucia-feiring på skolen, og har glemt å sende med hvit kappe til sønnen, og han står VELDIG synlig på podiet i rød genser...

Har aldri hørt hva de har sagt i starten der, og aldri lagt merke til at ungen står uten kappe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der får du visst alt du trenger. .

Når vi snakker om reklamer; den Vg-reklamen der Vålerenga supportere og Lillestrøm supportere står å synger til hverandre, hva er greia der? Jeg skjønner den ikke, jeg. Tell me. Anyone?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...