Gå til innhold

8-åring og matproblemer.

Anbefalte innlegg

Gjest Gismo1

Hei!

Jeg har en 8 år gammel stesønn som er meget vanskelig i kosten. Spiser svært lite (får han selv velge er det 2 biter av brødskiva til frokost, ingen lunsj og en halv potet til middag). I det siste par årene har han begynt å kaste opp ofte (dvs ca 1-4 ganger pr mnd). det er dette som bekymrer oss. sist spiste han lunsj ved 12-tiden, ville ikke ha middag, men tok litt fordi han måtte. klokken 22 kastet han opp maten like hel(også den som var spist kl 12). dette er ikke første gangen at dette skjer. bør ikke maten være noe behandlet etter 10 timer i magen? Han sier selv at det ikke smaker vondt av oppkast når han ikke har mer i magen, noe i alle fall jeg synes når magesyra vil ut.det lukter ikke en gang oppkast av det, det lukter mat. Han er ca 1.35 høy og veier ca 25 kg. alle ledd og knokler synes meget godt. bør vi kontakte lege.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29249-8-%C3%A5ring-og-matproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gismo1

Ja, selvsagt bør dere kontakte lege!

Er det ikke bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite? Bestill time og få ham undersøkt.

Takk for ditt svar, men det hører med til historien at mamman mener det ikke er noe galt for det skjer ikke der sier hun. Dette er ikke riktig utifra storebrorens uttalelser. Hun er irritert bare vi nevner lege i dette tilfellet. Det gjør min samboer veldig usikker, men vi fant ut at vi ville spørre her ute på nettet. Så igjen takk for svar, vi føler oss mer sikre i våre avgjørelser når vi får litt backing.

TAKK

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...