Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Noen som har en vits på lager? *Kjeder meg* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fikk denne på mail nettopp: En Nordlending gikk en tur i fjæra og fant ei lampe. Denne tok han opp og gned på. Ut kom ei ånd. Sur og jævlig sa ånden: "Nå er det tredje gangen denne uka jeg blir funnet av en kravstor sytpeis av en nordlending. Vanligvis får folk tre ønsker - du får bare ett - så tenk deg godt om". Nordlendingen tenkte en stund, og sa; "Jeg vil til Amerika, men jeg er livredd for å fly og enda reddere på havet - så jeg vil at du bygger bru over til Amerika" "Typisk kravstor nordlending", sa ånden. "Tenk på hvor dyrt det blir; alt dette prosjekteringsarbeidet, tenk på all betongen og alt armeringsstålet som går med.Finn for h.... på noe annet!" Nordlendingen gikk og tenkte seg godt om før han endelig sa: "Jeg har vært gift og skilt fire ganger. Alle kjerringene har sagt at jeg ikke forstår meg på kvinnfolk, så lær meg å forstå kvinnfolk!" "Forstå kvinnfolk?!", sa ånden. "Du må bli mer konkret." Nordlendingen forsøkte slik: "Først sier de at de aldri får noe. Når du for en gangs skyld spør dem hva de har lyst på, svarer de: INGENTING ! Så sier de at de aldri får et kompliment. Når du for en gangs skyld forteller dem at de er fine, så svarer de: JEG VET HVA DU ER UTE ETTER ! Dessuten lurer jeg på hva de egentlig vil fram til når de leker: "GJETT - HVA - JEG - ER - SUR - FOR - I - DAG - LEKEN?"". Ånden ble sittende meget tankefull en lang stund - før den spurte: "Du den brua, skulle den ha to eller fire kjørefelt?!" 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fikk denne på mail nettopp: En Nordlending gikk en tur i fjæra og fant ei lampe. Denne tok han opp og gned på. Ut kom ei ånd. Sur og jævlig sa ånden: "Nå er det tredje gangen denne uka jeg blir funnet av en kravstor sytpeis av en nordlending. Vanligvis får folk tre ønsker - du får bare ett - så tenk deg godt om". Nordlendingen tenkte en stund, og sa; "Jeg vil til Amerika, men jeg er livredd for å fly og enda reddere på havet - så jeg vil at du bygger bru over til Amerika" "Typisk kravstor nordlending", sa ånden. "Tenk på hvor dyrt det blir; alt dette prosjekteringsarbeidet, tenk på all betongen og alt armeringsstålet som går med.Finn for h.... på noe annet!" Nordlendingen gikk og tenkte seg godt om før han endelig sa: "Jeg har vært gift og skilt fire ganger. Alle kjerringene har sagt at jeg ikke forstår meg på kvinnfolk, så lær meg å forstå kvinnfolk!" "Forstå kvinnfolk?!", sa ånden. "Du må bli mer konkret." Nordlendingen forsøkte slik: "Først sier de at de aldri får noe. Når du for en gangs skyld spør dem hva de har lyst på, svarer de: INGENTING ! Så sier de at de aldri får et kompliment. Når du for en gangs skyld forteller dem at de er fine, så svarer de: JEG VET HVA DU ER UTE ETTER ! Dessuten lurer jeg på hva de egentlig vil fram til når de leker: "GJETT - HVA - JEG - ER - SUR - FOR - I - DAG - LEKEN?"". Ånden ble sittende meget tankefull en lang stund - før den spurte: "Du den brua, skulle den ha to eller fire kjørefelt?!" Veldig bra;o) 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Med fare for at jeg har lest denne her på DOL: Mannen til kona: vedder på at du ikke kan si noe som gjør meg glad og trist på samme tid! Kona (tenker seg om): du har større kuk enn din bror! He-he, det er det groveste jeg klarer å skrive ned! mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Med fare for at jeg har lest denne her på DOL: Mannen til kona: vedder på at du ikke kan si noe som gjør meg glad og trist på samme tid! Kona (tenker seg om): du har større kuk enn din bror! He-he, det er det groveste jeg klarer å skrive ned! mvh Den sto her inn i forrige uke og jeg har ledd godt og lenge av den! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Med fare for at jeg har lest denne her på DOL: Mannen til kona: vedder på at du ikke kan si noe som gjør meg glad og trist på samme tid! Kona (tenker seg om): du har større kuk enn din bror! He-he, det er det groveste jeg klarer å skrive ned! mvh Hehehehe 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Med fare for at jeg har lest denne her på DOL: Mannen til kona: vedder på at du ikke kan si noe som gjør meg glad og trist på samme tid! Kona (tenker seg om): du har større kuk enn din bror! He-he, det er det groveste jeg klarer å skrive ned! mvh He he. Finnmarkingen gikk til legen med eksem i ræva. - Du kan få Hydrokortison, sa legen. -Ka i hælvete ska æ med Hydrokort i Son. Æ bor jo i Alta og har Essokort der. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fikk denne på mail nettopp: En Nordlending gikk en tur i fjæra og fant ei lampe. Denne tok han opp og gned på. Ut kom ei ånd. Sur og jævlig sa ånden: "Nå er det tredje gangen denne uka jeg blir funnet av en kravstor sytpeis av en nordlending. Vanligvis får folk tre ønsker - du får bare ett - så tenk deg godt om". Nordlendingen tenkte en stund, og sa; "Jeg vil til Amerika, men jeg er livredd for å fly og enda reddere på havet - så jeg vil at du bygger bru over til Amerika" "Typisk kravstor nordlending", sa ånden. "Tenk på hvor dyrt det blir; alt dette prosjekteringsarbeidet, tenk på all betongen og alt armeringsstålet som går med.Finn for h.... på noe annet!" Nordlendingen gikk og tenkte seg godt om før han endelig sa: "Jeg har vært gift og skilt fire ganger. Alle kjerringene har sagt at jeg ikke forstår meg på kvinnfolk, så lær meg å forstå kvinnfolk!" "Forstå kvinnfolk?!", sa ånden. "Du må bli mer konkret." Nordlendingen forsøkte slik: "Først sier de at de aldri får noe. Når du for en gangs skyld spør dem hva de har lyst på, svarer de: INGENTING ! Så sier de at de aldri får et kompliment. Når du for en gangs skyld forteller dem at de er fine, så svarer de: JEG VET HVA DU ER UTE ETTER ! Dessuten lurer jeg på hva de egentlig vil fram til når de leker: "GJETT - HVA - JEG - ER - SUR - FOR - I - DAG - LEKEN?"". Ånden ble sittende meget tankefull en lang stund - før den spurte: "Du den brua, skulle den ha to eller fire kjørefelt?!" Ei jente var på sesjon og legen skulle se henne uten klær. Legen sier: nå,du er muslim... Du er omskåret!` Nei jeg er Trysling og det er alminnelig slitasje. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Kanskje ikke akkurat en vits - men fikk den på mail her om dagen. Du vet du er norsk når: # Du får en sjokolade hjemmefra og vokter den med ditt liv... # Er mer redd for tollere enn terrorister... # Heller kommer for sent til flyet enn å ikke rekke å handle kvoten... # Bestiller drinker på Gardemoen kl. 06.00 om morgenen... # Kjøper tobakk selv om du ikke røyker, bare for å få med kvoten... # Drikker på flyet og spyr i bussen... # Varmer rødvinen... # Sier " ja, ja, den går ned" når du får servert dårlig vin... # Synes fiskeboller har smak.... # Griller i regnvær... # Ser på engangsgrill og en flintstek som toppen av lykke... # Tar med det du ikke drakk opp på festen hjem igjen... # Har dårlig samvittighet hvis du ikke er ute når det er sol... # Blir slapp etter to dager med sol... # Bader når det er tolv grader i vannet og sier det er "friskt"... # Går med sokker i sandalene... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det var nordmannen, svensken og danskem som havnet på en øde øy. Etter mange dager fant de en ånd. De skulle få et eneste ønske hver seg alle sammen. Først var det nordmannen, han ønsket seg hjem til familien sin. Danskens ønske var å reise til USA, møte kompisene sine der. Så ble det svenskes tur til sitt ønske. Han syntes det ble så ensomt uten nordmannen og dansken, så han ønsket de tilbake... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Kanskje ikke akkurat en vits - men fikk den på mail her om dagen. Du vet du er norsk når: # Du får en sjokolade hjemmefra og vokter den med ditt liv... # Er mer redd for tollere enn terrorister... # Heller kommer for sent til flyet enn å ikke rekke å handle kvoten... # Bestiller drinker på Gardemoen kl. 06.00 om morgenen... # Kjøper tobakk selv om du ikke røyker, bare for å få med kvoten... # Drikker på flyet og spyr i bussen... # Varmer rødvinen... # Sier " ja, ja, den går ned" når du får servert dårlig vin... # Synes fiskeboller har smak.... # Griller i regnvær... # Ser på engangsgrill og en flintstek som toppen av lykke... # Tar med det du ikke drakk opp på festen hjem igjen... # Har dårlig samvittighet hvis du ikke er ute når det er sol... # Blir slapp etter to dager med sol... # Bader når det er tolv grader i vannet og sier det er "friskt"... # Går med sokker i sandalene... Men den var morsom for det:) Kunne sikkert ha føyd til en del på den lista:) 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fru Bø kjører rundt i gangen på aldershjemmet i rullestol og tuter og lager bil-lyder. Hr. Hansen stopper fruen, : "-Førerkort takk!" Hun gir ham en gammel kassalapp. "-Greit. Kjør videre" Neste gang måtte hun vise vognkort, og da ga hun ham en serviet. "-Ok. Kjør videre frue." 3. gangen hun kommer springer Hr. Hansen frem splitter naken og med MEGA reisning. Fru Bø bråstopper og utbryter med et smil og glede: "-Promille-kontroll?" 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Med fare for at jeg har lest denne her på DOL: Mannen til kona: vedder på at du ikke kan si noe som gjør meg glad og trist på samme tid! Kona (tenker seg om): du har større kuk enn din bror! He-he, det er det groveste jeg klarer å skrive ned! mvh LOL!! Fikk den ikke med meg da den sto her! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes denne er ganske god: Jordmora stikker hodet inn døra til den fødende og spør: "Har slimproppen gått?", hvorpå den fødende svarer: "Neida, han er bare ute og henter kaffe." 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes denne er ganske god: Jordmora stikker hodet inn døra til den fødende og spør: "Har slimproppen gått?", hvorpå den fødende svarer: "Neida, han er bare ute og henter kaffe." LOL 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fru Bø kjører rundt i gangen på aldershjemmet i rullestol og tuter og lager bil-lyder. Hr. Hansen stopper fruen, : "-Førerkort takk!" Hun gir ham en gammel kassalapp. "-Greit. Kjør videre" Neste gang måtte hun vise vognkort, og da ga hun ham en serviet. "-Ok. Kjør videre frue." 3. gangen hun kommer springer Hr. Hansen frem splitter naken og med MEGA reisning. Fru Bø bråstopper og utbryter med et smil og glede: "-Promille-kontroll?" Veldig bra! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes denne er ganske god: Jordmora stikker hodet inn døra til den fødende og spør: "Har slimproppen gått?", hvorpå den fødende svarer: "Neida, han er bare ute og henter kaffe." Hehe. Morsom 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fikk denne på mail nettopp: En Nordlending gikk en tur i fjæra og fant ei lampe. Denne tok han opp og gned på. Ut kom ei ånd. Sur og jævlig sa ånden: "Nå er det tredje gangen denne uka jeg blir funnet av en kravstor sytpeis av en nordlending. Vanligvis får folk tre ønsker - du får bare ett - så tenk deg godt om". Nordlendingen tenkte en stund, og sa; "Jeg vil til Amerika, men jeg er livredd for å fly og enda reddere på havet - så jeg vil at du bygger bru over til Amerika" "Typisk kravstor nordlending", sa ånden. "Tenk på hvor dyrt det blir; alt dette prosjekteringsarbeidet, tenk på all betongen og alt armeringsstålet som går med.Finn for h.... på noe annet!" Nordlendingen gikk og tenkte seg godt om før han endelig sa: "Jeg har vært gift og skilt fire ganger. Alle kjerringene har sagt at jeg ikke forstår meg på kvinnfolk, så lær meg å forstå kvinnfolk!" "Forstå kvinnfolk?!", sa ånden. "Du må bli mer konkret." Nordlendingen forsøkte slik: "Først sier de at de aldri får noe. Når du for en gangs skyld spør dem hva de har lyst på, svarer de: INGENTING ! Så sier de at de aldri får et kompliment. Når du for en gangs skyld forteller dem at de er fine, så svarer de: JEG VET HVA DU ER UTE ETTER ! Dessuten lurer jeg på hva de egentlig vil fram til når de leker: "GJETT - HVA - JEG - ER - SUR - FOR - I - DAG - LEKEN?"". Ånden ble sittende meget tankefull en lang stund - før den spurte: "Du den brua, skulle den ha to eller fire kjørefelt?!" Glimrende 0 Siter
Sofline Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Kanskje ikke akkurat en vits - men fikk den på mail her om dagen. Du vet du er norsk når: # Du får en sjokolade hjemmefra og vokter den med ditt liv... # Er mer redd for tollere enn terrorister... # Heller kommer for sent til flyet enn å ikke rekke å handle kvoten... # Bestiller drinker på Gardemoen kl. 06.00 om morgenen... # Kjøper tobakk selv om du ikke røyker, bare for å få med kvoten... # Drikker på flyet og spyr i bussen... # Varmer rødvinen... # Sier " ja, ja, den går ned" når du får servert dårlig vin... # Synes fiskeboller har smak.... # Griller i regnvær... # Ser på engangsgrill og en flintstek som toppen av lykke... # Tar med det du ikke drakk opp på festen hjem igjen... # Har dårlig samvittighet hvis du ikke er ute når det er sol... # Blir slapp etter to dager med sol... # Bader når det er tolv grader i vannet og sier det er "friskt"... # Går med sokker i sandalene... 5-6 ut av 16 passer på meg... :-) 0 Siter
adelie Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg synes denne er ganske god: Jordmora stikker hodet inn døra til den fødende og spør: "Har slimproppen gått?", hvorpå den fødende svarer: "Neida, han er bare ute og henter kaffe." Hehe... Den lo jeg av, ja! Men så er jeg skilt, da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.