Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Deilig!!!:-) Skal hoppe i dusjen naa, saa er det spansk kurs, og helgeshopping. I helga skal vi bare slappe av, i maarra skal vi paa en butikk og se paa fine vinglass,mm. som vi onsker oss av svigerforeldrene mine til jul. Saa er det julegave shopping, leie en huag med filmer, spise masse snop, og tusle rundt i kosedress:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Høres ut som en bedre fredag enn min. Jeg er stuck hjemme med sjuk Lillesøster som har feber. 0 Siter
Gjest Olsenn Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Løcky you. Her er det ikke lunchtid engang enda og leeeenge til helg. I helga er det flytting for alle penga - inn i det nye huset mitt. Jaja, må vel holde ut noen timer til. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det hørtes herlig ut! :-) Vi skal på åpning av julemarked med ungene i ettermiddag, tenning av julegran osv, og så skal jeg på konsert. I morra får vi barnevakt så vi kan dure rundt og se på maling og møbler til det nye huset vårt, og søndag skal vi sikkert mekke litt i huset og gå på kafé og kose oss. Pluss ha litt ekstra adventskos. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 :-P Skal jobbe både i dag (som vanlig det da) og i morra jeg. ( Må få rydda kåken i ettermiddag/kveld før Idol, det ser jo ikke ut! Pakke inn litt gaver og fikse resten av julekalenderen til ungene også. Og se over hva jeg har igjen å kjøpe av julegaver, tror ikke det er så mye nå. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Ja, deilig, snart helg her også. Skal jobbe til 1300 i dag. Så skal jeg ut å handle et par gaver tenker jeg. Før jeg henter gutten min på sfo 1500. Må pakke inn gavene til kalenderen i kveld, typisk, alltid siste kvelden med dette. Søndag er det fram med adventslys og slikt, etter vi har vært og sett lysene i julegata bli tent. Koslig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg og minstesnuppa har fri i dag - min kjære har hjemmekontor (dvs han svarer på telefoner som ringer og surfer på nettet....). Jeg stod opp halv åtte, fikk i skolebarna frokost og fikk dem avgårde litt over åtte. Så satte vi på Rapunzel på dvd, og fikk sove tre kvarter til :-) Nå har jeg satt på en vask, ryddet litt, og skal til å vaske golv. Elektrikeren ringte (etter flere ukers somling) og sa at han kommer for å fikse lyset på badet i dag. Det blir jo deilig - vi har ikke hatt stabit lys siden i sommer...... Så må jeg gjøre noen ærender (kjøpe litt flere pakker til adventskalenderen), være med hun mellomste til tannlegen, hjem igjen, bake pepperkaker sammen med ungene, kle jentene til bursdag klokka fem, spise middag med BARE gutten og mannen. Så må jeg få bestilt julekort og kalendere på Elitefoto (frist i dag), evt få tatt et par ekstra forslag til julekortbilder av ungene (alltid tidlig ute........) Ei flaske vin hadde vært koselig i kveld, men da må vi til byen.... Men uansett vin eller ei - utrolig deilig med helg! Så er det pynting til advent i morgen :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Nå er det helg ja. Har fri hele helga, men jeg bare gruer meg :-( 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 *sukk* Jeg skal jobbe tre kvelder nå, så det er min helg. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 He, he, høres ut som du har oppskriften for din perfekte helg klar Kos deg! Jeg skal til ei venninne på party i kveld, mannen kommer etter jobb. Etterpå skal vi hjem til barnefritt hus ;-o) Det er ikke ofte vi har! Knærten overnatter hos farmor, og jeg har "fri" helt til lørdag ettermiddag! Så skal knærten og jeg i bassenget, og så blir det lørdagskosekveld med hele familien Søndag er skitur hvis føret holder og avslapningsdag. Helg er deilig! 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hørtes ut som du får ei fin helg!!! Vi skal på julebord!! :0) Men søndag,da skal kose dressen min også på!! ;0) God helg!! 0 Siter
Tralla Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hatt julegaveshopping i dag, skal sove litt nå, før jeg går på tre netter med jobbing. Så denne helga går fort.... Dessuten skal jobben ut på julebord i kveld, og det går jeg glipp av :-( Men neste helg blir det julebord med kjæresten!! 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Høres ut som en bedre fredag enn min. Jeg er stuck hjemme med sjuk Lillesøster som har feber. God bedring til henne! Jeg var hos legen i dag, kom paa det, fordi jeg ventet svar paa noen blodprover. Alt var supert, bortsett fra hoyt kolesterol!!Hjelp....er ikke fylt 26 enda, er slank som en paale....Er vel blitt innfeit! Men skal kose meg lell da...;-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Løcky you. Her er det ikke lunchtid engang enda og leeeenge til helg. I helga er det flytting for alle penga - inn i det nye huset mitt. Jaja, må vel holde ut noen timer til. Blir spennende aa komme seg inn i nytt hus tenker jeg!:-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det hørtes herlig ut! :-) Vi skal på åpning av julemarked med ungene i ettermiddag, tenning av julegran osv, og så skal jeg på konsert. I morra får vi barnevakt så vi kan dure rundt og se på maling og møbler til det nye huset vårt, og søndag skal vi sikkert mekke litt i huset og gå på kafé og kose oss. Pluss ha litt ekstra adventskos. ) Det blir nok koselig ja:-) Jeg _elsker_ aa se paa mobler,maling,etc. Har selv lyst til aa male stua...og kjope inn litt ting og tang....:-) I forste omgang:Nytt stueteppe! 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg og minstesnuppa har fri i dag - min kjære har hjemmekontor (dvs han svarer på telefoner som ringer og surfer på nettet....). Jeg stod opp halv åtte, fikk i skolebarna frokost og fikk dem avgårde litt over åtte. Så satte vi på Rapunzel på dvd, og fikk sove tre kvarter til :-) Nå har jeg satt på en vask, ryddet litt, og skal til å vaske golv. Elektrikeren ringte (etter flere ukers somling) og sa at han kommer for å fikse lyset på badet i dag. Det blir jo deilig - vi har ikke hatt stabit lys siden i sommer...... Så må jeg gjøre noen ærender (kjøpe litt flere pakker til adventskalenderen), være med hun mellomste til tannlegen, hjem igjen, bake pepperkaker sammen med ungene, kle jentene til bursdag klokka fem, spise middag med BARE gutten og mannen. Så må jeg få bestilt julekort og kalendere på Elitefoto (frist i dag), evt få tatt et par ekstra forslag til julekortbilder av ungene (alltid tidlig ute........) Ei flaske vin hadde vært koselig i kveld, men da må vi til byen.... Men uansett vin eller ei - utrolig deilig med helg! Så er det pynting til advent i morgen :-) Hores ut som du har dagen full:-) Her blir det ogsaa litt kos med vin i kveld:-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 He, he, høres ut som du har oppskriften for din perfekte helg klar Kos deg! Jeg skal til ei venninne på party i kveld, mannen kommer etter jobb. Etterpå skal vi hjem til barnefritt hus ;-o) Det er ikke ofte vi har! Knærten overnatter hos farmor, og jeg har "fri" helt til lørdag ettermiddag! Så skal knærten og jeg i bassenget, og så blir det lørdagskosekveld med hele familien Søndag er skitur hvis føret holder og avslapningsdag. Helg er deilig! Hores herlig ut! Kos dere masse!:-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hørtes ut som du får ei fin helg!!! Vi skal på julebord!! :0) Men søndag,da skal kose dressen min også på!! ;0) God helg!! Kos deg paa julebordet:-) God helg;-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 :-P Skal jobbe både i dag (som vanlig det da) og i morra jeg. ( Må få rydda kåken i ettermiddag/kveld før Idol, det ser jo ikke ut! Pakke inn litt gaver og fikse resten av julekalenderen til ungene også. Og se over hva jeg har igjen å kjøpe av julegaver, tror ikke det er så mye nå. Jeg har nesten alle gavene igjen jeg....Jaja..:-) Kos deg i helga:-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hatt julegaveshopping i dag, skal sove litt nå, før jeg går på tre netter med jobbing. Så denne helga går fort.... Dessuten skal jobben ut på julebord i kveld, og det går jeg glipp av :-( Men neste helg blir det julebord med kjæresten!! Da faar du kose deg masse neste helg i allefall!:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.