Gå til innhold

No e d helg;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

*sukk*

Jeg skal jobbe tre kvelder nå, så det er min helg.

Ja, det er hver sin gang...:-) Onsker deg en god helg likevel jeg:-)

Gjest Angela25
Skrevet

Ja, deilig, snart helg her også.

Skal jobbe til 1300 i dag. Så skal jeg ut å handle et par gaver tenker jeg. Før jeg henter gutten min på sfo 1500.

Må pakke inn gavene til kalenderen i kveld, typisk, alltid siste kvelden med dette.

Søndag er det fram med adventslys og slikt, etter vi har vært og sett lysene i julegata bli tent. Koslig.

Hores koselig ut ja:-) Ha ei riktig god helg:-)

Skrevet

Hores ut som du har dagen full:-)

Her blir det ogsaa litt kos med vin i kveld:-)

Fikk ikke vasket golv, ellers er jeg omtrent i rute. Fikk heller ikke kjøpt vin....

Hadde en ubehagelig jobbtelefon (på fridagen min) som satte meg litt ut. Enkelte er utrolig krasse og skarpe når de snakker, og i dag taklet jeg ikke det noe bra...

Men - hele huset dufter av nystekte pepperkaker, jentene er i selskap, og jeg venter på at noen tryller frem litt middag....

Skrevet

Fikk ikke vasket golv, ellers er jeg omtrent i rute. Fikk heller ikke kjøpt vin....

Hadde en ubehagelig jobbtelefon (på fridagen min) som satte meg litt ut. Enkelte er utrolig krasse og skarpe når de snakker, og i dag taklet jeg ikke det noe bra...

Men - hele huset dufter av nystekte pepperkaker, jentene er i selskap, og jeg venter på at noen tryller frem litt middag....

''...og jeg venter på at noen tryller frem litt middag....''

Det høres ut som himmelen for meg!

Skulle eg ha venta på det samme, hadde eg sulta ihjel...:)

Gjest Angela25
Skrevet

Huff da...Har vaert bort i saanne folk jeg ogsaa...Ikke naa arti nei...

Men, haaper likevel du faar ei fin og koselig helg da :-)

Skrevet

''...og jeg venter på at noen tryller frem litt middag....''

Det høres ut som himmelen for meg!

Skulle eg ha venta på det samme, hadde eg sulta ihjel...:)

Nå kjørte mann og sønn bort på butikken for å finne noe til middag. Deilig :-)

Ble litt sein mat, men pytt, pytt!

I kveld skal jeg ordne adventskalenderen - 24 x 3 pakker.... Har nok ikke alle ennå, men nesten!

Skrevet

Nå kjørte mann og sønn bort på butikken for å finne noe til middag. Deilig :-)

Ble litt sein mat, men pytt, pytt!

I kveld skal jeg ordne adventskalenderen - 24 x 3 pakker.... Har nok ikke alle ennå, men nesten!

Livet er herlig, i blandt, ikkje sandt?

Skrevet

Endelig helg, ja :) Jeg bare venter på at barne-tv skal bli ferdig her slik at de minste kan legge seg. Så skal jeg lage Idolpizza.

Skrevet

Endelig helg, ja :) Jeg bare venter på at barne-tv skal bli ferdig her slik at de minste kan legge seg. Så skal jeg lage Idolpizza.

''slik at de minste kan legge seg''

Nyt det mens du kan;-) Her er husets minste på badet og steller seg akkurat nå, og før der har han vekslet mellom å sitte klin inntil/dels oppå meg i sofaen, dels sitte et annet sted men da har til gjengjeld kjeften gått i ett sett! *lol*

Fikk knapt med meg én vits på Nytt på Nytt pga en herlig blanding av opplesing av vitser fra Rampete Robins vitsebok, iblandet viktige spørsmål som f eks hvem som ser kuuulest ut av Obi Wan Kenobi og Han Solo (i legofigurer!) ;-)

Absolutt herlig, men også absolutt slutt på å få med seg det man vil på tv...;-)

Skrevet

''slik at de minste kan legge seg''

Nyt det mens du kan;-) Her er husets minste på badet og steller seg akkurat nå, og før der har han vekslet mellom å sitte klin inntil/dels oppå meg i sofaen, dels sitte et annet sted men da har til gjengjeld kjeften gått i ett sett! *lol*

Fikk knapt med meg én vits på Nytt på Nytt pga en herlig blanding av opplesing av vitser fra Rampete Robins vitsebok, iblandet viktige spørsmål som f eks hvem som ser kuuulest ut av Obi Wan Kenobi og Han Solo (i legofigurer!) ;-)

Absolutt herlig, men også absolutt slutt på å få med seg det man vil på tv...;-)

Her blir det sjelden voksenkveld, for den eldste er 12 år og hun legger seg av og til etter meg. Den minste er 2 år. Så er det to stk der i mellom også. Men det er jo kos å ha dem her om kvelden også da, bare de ikke skravler i ett. Jeg har behov for å hvile ørene litt også :) Du har kun den ene? I såfall må du til tider ha en vidunderlig stillhet i huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...