Gå til innhold

husqvarna vaffeljern

Elisabeth1365380359

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror ikke det er lenger. men jeg og min mor har et som heter åviken, er dobbelt. utrolig bra, får kjempe fine gode vafler. er virkelig å anbefale. er så mange dårlige på markede nå, føler de gode gamle er vekke, så da va det gøy å finne et som var så godt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har familien min hatt en grundig runde på i sommer! Altså doble vaffeljern. Åviken som Mamma07 nevner er et godt jern, men det steker uhorvelig treeeeeegt.... Dessuten har platene bare 4 hjerter. :o|

Chloer dobbeltjern er suverent! Platene er riktignok litt små, men de har 5 hjerter, jernet steker veldig raskt og gir myke, gode vafler.

Wilfa steker middels fort, men gir tynne, seige og ekle vafler.

Dette gjelder altså _doble_ vaffeljern. :o) Enkle har vi ikke forsket på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Dette har familien min hatt en grundig runde på i sommer! Altså doble vaffeljern. Åviken som Mamma07 nevner er et godt jern, men det steker uhorvelig treeeeeegt.... Dessuten har platene bare 4 hjerter. :o|

Chloer dobbeltjern er suverent! Platene er riktignok litt små, men de har 5 hjerter, jernet steker veldig raskt og gir myke, gode vafler.

Wilfa steker middels fort, men gir tynne, seige og ekle vafler.

Dette gjelder altså _doble_ vaffeljern. :o) Enkle har vi ikke forsket på.

Jeg har fått Åviken dobbelt vaffeljern. Synes ikke det steker tregt, men det er kun 4 hjerter på det. Det SKAL da være 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått Åviken dobbelt vaffeljern. Synes ikke det steker tregt, men det er kun 4 hjerter på det. Det SKAL da være 5.

Min søster har Åviken og i forhold til Chloer-jernet til min kjære steker det sinnsykt tregt. Sikker på vi steker 3 doble brett på den tiden hun bruker på ett. Minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...